23-12-2011, 22:05
|
|
מנהל פורום: דגמים לבניה עצמית, סקופים וחדשות, צילום ווידאו, וכן.... הצ'קלקה הכחולה של פרש
|
|
חבר מתאריך: 01.02.09
הודעות: 6,279
|
|
הי
ציטוט:
במקור נכתב על ידי shruki
אוקי, אם השוטר המוצמד הוא שוטר קבע אז המצב טוב יותר, למרות שאם העצור גדול הוא עדיין יכול לבצע מהלך כזה, ואם באמצע נהיגה בכביש הוא מצליח לחנוק את השוטר הנוהג, יכולות להיות תוצאות קטלניות.
|
הכל יכול לקרות בזמן הובלת עצור, החל מתאונת דרכים, עד נסיון בריחה של עצור.
תפקיד השוטר (היושב מאחורי הנהג) למנוע בריחת העצור (יש להקפיד על נעילת ילדים בדלתות וחלונות הרכב) ולמנוע פגיעה בנהג הניידת.
גם על השוטר הנוהג חלה חובת עירנות נוספת. במידה ומתחילה "התרחשות חשודה" בחלק האחורי של הרכב, חובה על נהג הניידת, לעצור מיד ולסייע לשוטר שבחלק האחורי של הרכב ובמידת הצורך להזעיק עזרה.
מובן שיש להקפיד שהשוטר המלווה והנהג, יהיו במימדים ובכושר המתאים לביצוע המשימה (בתדריך שינתן לשוטרים המלווים לפני ביצוע הליווי), נותן התדריך-קצין משטרה-יוודא שהשוטרים מתאימים למשימה.
בנוסף: בדרך כלל הובלת עצור-בתוך העיר- תתבצע בליווי ניידת נוספת (במידת האפשר), כאשר ההובלה היא בדרך העוברת מספר ישובים, חובה לקבוע את מסלול הנסיעה בסמוך לתחנות/נקודות משטרה אחרות, כך שאם מתרחש אירוע חריג, ניתן להזעיק עזרה מתחנות אחרות.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י שמולביץ אשר בתאריך 23-12-2011 בשעה 22:12.
|