30-08-2012, 19:23
|
|
|
חבר מתאריך: 04.08.12
הודעות: 426
|
|
נפילה גדולה מאוד במכירת מנויים בקבוצות ליגת העל.
ציטוט:
הקבוצה היחידה מבין הגדולות שהעלתה ב-2012/13 את כמות המנויים שלה לעומת 2011/12 היא מכבי חיפה, שמכרה אשתקד 5,500 מנויים, ולעונה הנוכחית מכרה עד כה כ-5,700 מנויים (שהניבו כ-6.1 מיליון שקל). הפועל ת"א ממשיכה להיות הקבוצה שמוכרת הכי הרבה מנויים בישראל, אם כי היא ראשיה יכולים לדאוג מירידה בכמויות, זו השנה השנייה ברציפות: האדומים מכרה עד כה כ-7,500 מנויים, לא כולל יציע הכבוד בבלומפילד, לעומת 8,800 בשנה שעברה. המשמעות: ירידה בהכנסה, מכ-9 מיליון שקל אשתקד לכ-7.6 מיליון העונה. שיא המועדון מלפני שנתיים, 9,620 מנויים, הכניס להפועל 10.07 מיליון שקל. מכבי ת"א, על-אף המהפך המקצועי והבאת הצוות המקצועי מהולנד וקטאלוניה, מכרה עד כה כ-6,500 מנויים לעומת 7,200 בעונה שעברה (ירידה בהכנסות מ-8.5 מיליון שקל, לסביבות 6.5 מיליון). הנפילה הגדולה ביותר נרשמה בבית"ר ירושלים: אם בעונה שעברה מכרה קצת יותר מ-2,000 מנויים שהכניסו לה כ-1.2 מיליון שקל, העונה מעריכים את המכירה ב-700 מנויים בלבד, חלקם במסגרת הדיל להצטרפות האוהדים לעמותה. המכירה הניבה 350 אלף שקל בלבד.
|
http://www.globes.co.il/news/articl...?did=1000781028
|