לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 02-10-2012, 19:10
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
מי היה מאמין שפרוייקט שאין בו בדל חידוש טכנולוגי ואפס תחרותיות, לא יצליח...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "שי אגסי הודח במפתיע מתפקידו כמנכ"ל Better Place"

השירות שהחברה הזו הציעה היה על גבול הבדיחה (רכב שצריך תדלוק של שעות, אחרי נסיעה של 150 ק"מ, מהירות נסיעה מוגבלת, מחיר לא זול - והעדר יכולת מכירה חופשית).
נכון שמדינת ישראל הנדיבה התייצבה לעזור לפרוייקט (כמו לכל מיזם טייקוני ממוצע), אבל גם לטמטום של אזרחי ישראל יש גבול.

אולי פעם הבאה, במקום לספר לנו על העתיד - שינסו להציע מוצר שבאמת מביא עימו בשורה (רכב חשמלי שבאמת מהווה תחליף למכונית שנוסעת על דלק מאובנים - במחיר תחרותי).

אגסי איש שיווק מוכשר להפליא והצליח לגייס תעמולה מרשימה למוצר עלוב - אבל כנראה שיש גבול ליכולת למכור כפרי פוטיומקין לציבור הרחב...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 03-10-2012, 16:07
  Blackwarder Blackwarder אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.08.11
הודעות: 150
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "כל עוד רכב חשמלי עושה פחות מ..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי linuxsboot
כל עוד רכב חשמלי עושה פחות מ 500 ק"מ לטעינה הוא לא שווה כלום ולא משנה כמה תחנות החלפה יהיו ולא נשכח את הבעיות בגיר שיש לרנו.

אם משפחת עןפר לא הייתה מפעילה את הקשרים שלה, הממשלה לא הייתה נותנת לזה אישור.
אני מקווה לטובת הציבור כולו שהכסף לפרוייקט הזה לא יצא מהכיס של הציבור.


שטויות במיץ, הישראלי הממוצע לא מבצע נסיעות של 500 ק״מ ביום, כל שכן בנסיעה אחת, בהנתן עמדת טעינה במקומות בהם הרכב עומד אין שום בעיה עם כך שהסטירה מספיקה רק ל 160 ק״מ בשימוש יום יומי.

הבעיה העיקרית של המיזם היא שאין מספיק דגמים והמחיר לדגם חדש לגמרי גבוה מידי בשביל שהנהג הישראלי יאמץ אותו. בטר לפייס הייתה צריכה למכור את הרכב ב-99,000₪ ולא ב-120,000₪ ע״מ למשוך את הקהל הישראלי ולגרום לו ליסוע ברכב.

אישית, אני מאוד רוצה שסטר לפייס תצליח אבל עם ההצעות שלהם היום אני אישית לא מסוגל לרכוש את הרכב החשמלי בתצורה שבה הם מציגים.
_____________________________________
העם! דורש! אוכל תימני!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 03-10-2012, 16:33
  משתמש זכר EtEoR EtEoR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.04.03
הודעות: 23,256
מה זה בשבילך "שטויות במיץ"?
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Blackwarder שמתחילה ב "[QUOTE=linuxsboot]כל עוד רכב..."

כי מה שהאדון לינוקסבוט כתב לא כל כך שונה ממה שכתבת עצמך. יש המון ישראלים שעושים 160 ק"מ
ביום והרבה יותר. אם תיקח לדוגמה נסיעה מירושלים לת"א וחזור - אנחנו מדברים על 120+- נטו (ואנשים
לא נוסעים רק לעבודה ולבית וזהו). בנאדם לא רוצה כל יום להיות בתחנת דלק\עמדת הטענה, ולחשוש שאם
חלילה עשה טעות קטנה של כמה קילומטרים - פשוט יתקע.

כמו שהוא ציין לרעה את הרנו, אתה טענת שאין ל-Better Place מספיק גיוון ברכבים, וזו בדיוק הנקודה.
מדובר ברכבים לא כאלה מציאות, וכמובן תג המחיר, שהוא מאוד גבוה בשביל משהו ניסיוני כמו התוצר
של החברה. אנשים היו אולי קונים את הרכב אם היה נמכר במחיר נמוך יחסית ממחירי הרכבים הפועלים
על בנזין.

וכל זה בלי לדבר בכלל על היכולות של הרכב החשמלי והכוח שלו, שהם על גבול הבדיחה. אגב, כעת כשכולם
יודעים שמצב החברה בקנטים, למה שיקחו סיכון ויקנו את הרכבים האלה? בטר פלייס בגרעונות כבדים ואולי
קרובים לסגירה או פשיטת רגל, וזה עלול לסבך את הקומץ שכבר רכש את המכונית.

בקיצור, לא ממש התכוונת "שטויות במיץ".
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 03-10-2012, 17:06
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "מה זה בשבילך "שטויות במיץ"?"

1+

בטופ גיר הראו מה קורה עם רכבים כמו הרנו הזו שנוסעים על סוללה הכי טוב וכמה בעיות זה יוצר למי שצריך לנסוע מרחקים גדולים וכיצד עושים חישוב של קילומטרים.

יש לי כמה קרובים שעושים 200 ק"מ ליום רק לעבודה ואין להם זמן להכנס לתחנת דלק\עמדת הטענה כל יום, כי כל שעה של עבודה שווה לבוסים שלהם אלפי שקלים,ורכב כזה עם הגבלה של קילומטרים פוגע להם בעבודה בלי להכנס לבעיות של הגיר של רנו.

ביום שתהיה סוללה שנותנת לרכב לנסוע 500 ק"מ, רכב חשמלי יהיה שווה יותר מרכב שצריך לתדלק אותו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 03-10-2012, 17:29
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "1+ בטופ גיר הראו מה קורה עם..."

מן הסתם הם לא צריכים לטעון את האותו באמצע היום כי אפשר להטעין אותו למשך כל הלילה בחניה.
בנוסף- לפי הכתבה למעלה, הפרוייקט הוא יותר בשביל להוות מדגים טכנולוגי. בסופו של דבר הטכנולוגיה מתקדמת, אני מאמין שהבטריות תגדלנה בהספקן וחלומך לנסוע 500 ק"מ בין הטענות יתגשם.
עד אז, הרעיון יכול להיות מעולה לאוטובוסים עירוניים למשל, שלא נוסעים יותר מ-200 ק"מ ביום, וכמובן שככל שהרכב יותר גדול אפשר לשים עליו בטריה יותר גדולה, כלומר האוטובוס יוכל להסתובב כל היום עם טעינה אחת, ולהיטען בלילה בחניון של החברה (גם קל יותר להקים שם תשתית). שלא לדבר על החיסכון בזיהום במרכזי הערים, זיהום אוויר וזיהום רעש.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 03-10-2012, 18:03
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "קראתי, זה לא שינה דעתי, להיפך"

אתה מדבר על הכתבה שאני קישרתי? יש שם כמה דברים שכן אמורים לשנות את דעתך

"השוק הישראלי לא יכול להסביר מדוע ענקיות כמו HSBC הונג קונג משקיעות סכומים בני שמונה ספרות על פי תמחור של 2.5 מיליארד שקל לחברה שטרם ייצרה סנט אחד של רווח..

אבל בתמונה הרחבה יותר, הפלואנס ZE, עם כל הכבוד, היא לא יותר ממה שאנשי ההיי-טק קוראים "הוכחת ישימות" ("PROOF OF CONCEPT"). מטרתה להוכיח שהרעיון של רכב חשמלי עם מנגנון מהיר להחלפת סוללות ועמדות טעינה הוא בר יישום.

בפועל, התשתית של "בטר פלייס" ומערכת הניהול שלה מתוכננות מבראשית לניהול מגוון כלי רכב, מתוצרת יצרנים שונים, ובתור שכזו הפוטנציאל העסקי שלה נמצא לא ביכולת לשווק מכוניות חשמליות ספציפיות, אלא להפוך לספקית שירותים של תעשיית הרכב הגלובאלית, שמציעה שירותי ניהול וטעינה "מהמדף" ליצרני רכב שייכנסו לתחום בעתיד.

זהו פתרון בעל פוטנציאל לכסף גדול, משתי סיבות: האחת, שהמודל העסקי של חלק גדול מיצרני הרכב הגלובאליים הוא "שגר ושכח". היצרנים רוצים למכור מכוניות בערוצי המכירה המסורתיים, בלי לדאוג לניהול הטעינה בעולם.

חלק מיצרניות הרכב הגדולות בעולם עדיין מנסות לפתח פתרונות ניהול משלהן, אולם הן נמצאות בפיגור זמנים לא קטן. טויוטה, למשל, החלה בניסוי משותף עם מייקרוסופט, שנועד לפתח מערכת טלמטיקה לשליטה בטעינה של כלי הרכב החשמליים והנטענים שבכוונתה לשווק בעולם ובחיבורם לתשתית הטעינה. הלו"ז שלה להשלמת הפיתוח הוא 2015.

הפתרון של "בטר פלייס" מציע כבר היום מערכת שליטה ובקרה מרכזית, שבסיוע אלגוריתמים מתוחכמים חוזה את צריכת האנרגיה של הרכב בזמן אמת ויכולה להכווין אותו אל נקודת התשתית. המערכת משלבת אפילו דיווחי תנועה, ומביאה בחשבון את העומס על הכבישים בדרך אל נקודת הטעינה.

היא מספקת למוקד גם דיווחים שוטפים על מצבו הפיזי של הרכב וכבונוס שולטת גם על היישומים והתכנים שמגיעים לנהג. מי שרוצה לשלוח לנהג יישום חדש מתבקש לשלם דמי כניסה. יתרון הזמן של שלוש שנות פיתוח הוא משמעותי ולא נופתע אם יותר מיצרן אחד יגלה עניין במערכת הזו."

ההדגשות שלי.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 03-10-2012, 18:10
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "מן הסתם הם לא צריכים לטעון את..."

מה יעשה אדם עם בית בקומה 4 ומעלה מה הוא יעשה או אדם בלי חניה פרטית קרובה לבית?
אתה מבין כמה הדברים שלך רחוקים מהמציאות?
רכב על סוללה חייב לעשות 500 ק"מ, כי אתה יכול למצוא את עצמך תקוע עם חישוב לא נכון של הק"מ או טעות בדרך.

לחברה כמו אגד או דן EtEoR צודק וניתן לעשות את זה במרכזי השירות הסגורים שלהן לקווים בתוך העיר בלבד, אבל כרכב לעבודה זה לא פרקטי למי שעובד עם הרכב ונוסע 200 ק"מ ביום או בעל רכב שנוסע מרחקים ארוכים עם הרכב הפרטי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:51

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר