02-02-2013, 08:10
|
|
|
חבר מתאריך: 26.04.07
הודעות: 84
|
|
טוב, אני שמח שנפתר העניין ותשובה כבר לא רלוונטית לגבייך, אבל אם מישהו מתעניין:
ע"מ לקבל החזר מסטים יש לפנות אליהם דרך האתר שלהם, וליצור פנייה (לא ממש משנה איזו) לגבי המשחק והחיוב.
כמו כל שירות לקוחות, רצוי לספר להם את כל הסיפור העצוב שלך בפנייה מפורטת באורך הגלות, ולקוות לטוב.
קרה לי לפני כשנה באחת מתקופות המבצעים שלהם שקניתי בטעות משחק (התעניינתי במשחק ושמתי אותו בעגלה, ולא שמתי לב שהוא נשאר שם כשקניתי משחק אחר), פניתי אליהם דרך התמיכה והסברתי את המצב.
לאחר יום קיבלתי מהם את התשובה:
ציטוט:
Thank you for contacting Steam Support.
As with most software products, we do not offer refunds or exchanges on games, DLC or in-game items purchased on our website or through the Steam Client.
As a one-time customer service gesture we can issue you store credit for the amount of your purchase into your Steam Wallet. The credit will also remove the title or item from your account.
Please confirm that you would like us to proceed with this credit.
|
לאחר שהסכמתי לכך, המשחק הוסר מהרשימה שלי וקיבלתי זיכוי שווה ערך (15$) אצל סטים לרכישות אחרות, הזיכוי נשאר קבוע בחשבון ואינו מוגבל בזמן,
השתמשתי בחלקו ולאחר כשנה עדיין תקועים לי שני דולר שלא מצאתי מה לעשות איתם.
יש לציין שאת המשחק שקניתי בטעות לא הפעלתי ואפילו לא התחלתי להוריד, יכול להיות (ואפילו סביר) שאם כבר הייתי מפעיל אותו הם לא היו מאשרים זיכוי כלל, כך שצריך לקחת זאת בחשבון.
_____________________________________
Simony's eyes gleamed with the gleam of a man who had seen
the future and found it covered with armour plating
"באחת ידו עושה במלאכה, ואחת מחזקת השלח"
|