
18-05-2005, 07:27
|
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,778
|
|
|
השאלה שלך לדעתי מיועדת לפורום תכנות...
אבל בקצרה... OpenGL הינה ספריה שמכילה פונקציות גרפיות ברמה גבוהה - כלומר - כפי שהיית רואה אצל יצרני משחקים. wxWindows, נועדה לעומת זאת ליישומים "סולידיים", מבוססי Widget-ים, בדומה ל Motif (שהיא ב C, לא ב ++C) אם אי פעם שמעת/נתקלת.
בכל מקרה, אלו ספריות ככל ספריה אחרת בעולם, והשימוש בהן זהה. אני לא יודע על איזו מערכת הפעלה אתה מפתח, אבל לפחות בלינוקס (שבה בעיקר עוסק פורום זה), כל הספריות האלה מתקינות באופן אוטומטי תיעוד שלהן במערכת, ככה שכל שעלייך לעשות זה לכתוב man function_name, ואתה מקבל מדריך מלא על הפונקציה: תחביר, מה משמעותו, מה מותר, מה אסור, מה מומלץ, איזה באגים ידועים יש, ולאיזה תקנים בתכנות הפונקציה עונה. אם אתה לא משתמש בלינוקס, זה קצת יותר קשה. בד"כ יש עותקים של דפי ה man גם באינטרנט, פשוט תחפש function_name manual בגוגל ותקווה לטוב. מקום נוסף לבדוק (ואולי המקום הראשון שכדאי שתבדוק בו), זה כמובן באתר הבית של מי שמפיץ את הספריות הנ"ל - ב 99.99% הקוד הפתוח מגיע עם תיעוד מצויין, בייחוד כשמדובר על מוצרים כל כך ותיקים...
|