19-08-2007, 13:04
|
|
מנהלת פורומי הצילום
|
|
חבר מתאריך: 12.04.05
הודעות: 13,089
|
|
תודה, יקיריי.
נועם - דווקא הצבעים המוזרים הם הצבעים האמיתיים של הפרחים האלה. הגוון שלהם חמים (וזו גם הסיבה שאהבתי את הצבעים של הראשונה. הם לא האמיתיים <auto levels שינה אותם>, והם מעניינים לעומת שאר הסט).
מתן - כמו שכתבתי למעלה - המיקום של התאורה כל הזמן השתנה. בתמונות עם הרקע הלבן הפלאש (שהיה כל הזמן עם ג'ל כתום, והWB כוון בהתאם לנורה) היה למטה יחד עם נורת להט, ונורת להט דלקה מבחוץ והאירה על הקיר שמול האוהל (יש מצב שהנורות לא שינו כלום, אבל הן האירה לי בזמן ההתפקסות. וחיממו אותי טילייייםםם |מזיע|). בתמונות השחורות שיחקתי הרבה עם התאורה. בחלקן הפלאש היה למטה כמו בתמונה, ואז לפעמים השתמשתי באפקט שהוא נתן לרקע (זה נוצר ע"י פקספקס שקוף מחוספס <כמו דלת של מקלחת> ומעליו מפל שחור), כמו בתמונה שבאשכול השני (איכה) ולפעמים רק השתמשתי באור שהוא נתן. ובחלק מהזמן הזזתי אותו שיעמוד בתוך המגירה הזו שרואים מימין, ויאיר ישירות לתוך האוהל, עם ריכוך של דופן האוהל. הנורות גם זזו. האמת היא שאת התמונות של השולחן צילמתי בין החלפת רקע לבן לשחור, אז אחרי הצילום שלהם חזרתי לצלם את הפרחים וראיתי שהסידור של התאורה לא מתאים לרקע שחור, ושיניתי את הכל. מצאתי מנורה נוספת, ואז ברוב הזמן שתי הנורות פשוט האירו לתוך האוהל בצורה ישירה, כי הן כ"כ חלשות שלא יכולתי להחזיר אותן מהפרספקס (כמו בתמונה פה). כשהסוללות של הפלאש התחילו להיגמר ועוד לא החלפתי אותן - יש כמה תמונות שרק הנורות השפיעו (נדמה לי שבשניה וברביעית פה זה היה ככה).
|