לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 15-01-2008, 19:43
  knight1 knight1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.10.04
הודעות: 339
יש המלצה בבד"ח האדום להוריד גלגלים, אבל לא כשהאף ניתק
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "מה גרם לגלגלים לרדת?"

הוסיפו בבד"ח שורה שאם עף חרטום - צריך להוריד גלגלים?
הסרט ערוך בצורה מבלבלת. נוצר הרושם שמיד אחרי ההתנגשות נדיבי (זיבי? ) פתח מבערים אחוריים שהוציאו אותו מהסחרור. הבד"ח אומר שבסחרור יש לסגור מבערים (אם פעלו). למעשה, הוא פתח מבערים אחרי שהתחיל לאבד שליטה בפעם השנייה, כשגישש אחר מהירות מזערית לנחיתה.

בשלב הסחרור היציב יש לשקול להוריד גלגלים (יש 4 סיבות), אבל את זה הוא לא עשה ולמרות זאת נחלץ.

מישהו מכיר את הבפנוכו שיכול להסביר?

אני מניח שאובדן לחץ הידראולי הותיר את כל משקל כן הנסע על הדלתות כי פעולת האל-חזור (אירברסביליות) של הצילינדרים נעלמה. הפליק שחטף המרכב גרם לג'י רב שלחץ את הגלגלים לדלתות, פתח אותן וכן הנסע ירד (אך לא ננעל).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 16-01-2008, 19:32
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
כללי רוע לב וכפיות טובה ובהחלט בורות
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי amitsur333 שמתחילה ב "בורות- ייתכן רוע לב ממש לא"

נראה לי שאתה לא ממש מכיר את פרשת פולארד. סלע הוא קורבן, אמנם הרבה פחות מפולארד, אבל קורבן. הוא לא ריגל, הוא לא יזם, הוא פשוט היה שם והתבקש כקצין מסור לבצע כמה משימות שהוטלו עליו ע"י גורמים מספיק בכירים.
סלע איבד את הקריירה שלו בח"א (מן הסתם אתה גם לא זוכר שהוא מונה למפקד תל נוף והתפטר מיידית כיוון שהאמריקאים הודיעו שיחרימו את הבסיס) וממועמד שהיה ריאלי להיות מח"א הוא נזרק החוצה. נכון שעשה קריירה אזרחית מרשימה ורווחית, אבל זה לא מרפא (לעניות דעתי). אתה גם בטח לא זוכר שהוא לא יכול להיכנס לארה"ב מחשש שיעצר. כנראה שבורותך בנושא לא ממש הפריעה לך לקבוע עובדות ללא כל ביסוס.
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il

גלריה: www.pbase.com/amirsgv

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 17-01-2008, 20:03
  amitsur333 amitsur333 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.12.07
הודעות: 270
קורבן או לא קרבן
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי knight1 שמתחילה ב "כל מילה אמת ועוד קטנה אחת"

הבן אדם היה קצין בכיר ולא איזה אחד שעבר שם במקרה והוא בין האחראים לאחת הפרשות החמורות והחובבניות שקרו למדינת ישראל מעולם- עד כאן עובדות.
מעבר לכך אם המושג "שמצה" הפריע לך כל כך הרי שאני מתנצל בפני מר סלע וגם בפניך - אין כאן כל עניין אישי, אין לי ספק שמדובר באדם עתיר זכויות שעשה רבות למען המדינה וכל זה לא יילקח ממנו. אבל לא ניתן ע"י שימוש בזכויות עבר לטייח גם דברים לא כל כך נעימים [להבדיל-גם איציק מרדכי לדוגמא הוא אדם עם זכויות מכאן ועד החווה הסינית......]ואני מוכן להחליף את המילה הזו במילים "הזכור מפרשת פולארד המביכה והחובבנית שבה היה לו חלק מרכזי ועם זאת הזכור גם מתקיפת הכור בעיראק ומהיותו אחד ממיטב בחורינו ומאותם בני רשף מגביהי עוף אשר אנו אנשי חיל הרגלים אין לנו אלא לשאת את עיניו אליהם בהערצה ובהשתאות אין חקר" ובא לציון גואל.
ובנוסף אני לא חושב שאי דיוק בזכירת שם של טייס מסויים באירוע מסויים ראוי להיכלל בתואר "בורות" אבל מילא.
_____________________________________
"!we must go on the ass but put our eyes to the sky"

[איש דגול אחד]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 17-01-2008, 19:47
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי RACS שמתחילה ב "שיחזור של התפרקות f-15 באוויר, וטייס ישראלי שמצליח לנחות עם כנף אחת..."

את הסרטון הראשון אני צריך להשיג באיכות גבוהה להצגה בתוך החיל. אם יש למישהו גישה למקור עם איכות גבוהה, אני אודה לו מאוד.

שימו לב לסוף הסררטון השני (5:38) - בתמונה של הבז הפגוע מאחור, רואים בבירור שהיתה הפעלה א-סימטרית של המנועים:
הצנ"פ השמאלי פתוח (אני חושב בפתיחה מלאה), והימני סגור.
במנועי F-100 זה עובד כך - בכח יבש, העלים נסגרים ביחס ישר לעוצמה (יבש מלא - צנ"פ חרוטי), בהפעלת מבער, העלים נפתחים ביחס ישר לעוצמה (רטוב מלא - צנ"פ "ישר").

אחד מהמומחים יכול להסביר כמה, מה, למה ומדוע?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:09

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר