16-03-2006, 12:23
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
החנות
אני לא אוהב להציג תמונות חד-צדדיות...
הנה מה שכתבתי לנציג המכירות היום:
אתה יודע מה, בוא תענה לי על זה – למה לא אמרת לי, מלכתחילה, שכדאי שאעלה מתח ?
הרי באתי אליך, במיוחד, ויצאתי עם הזיכרונות. לפי מה שאתה אומר, הרי שמניסיונך האישי עם הזיכרונות הם לא היו עובדים אצלי בבית, מבלי שהייתי מעלה מתח (וכאמור, אפילו פיתרון זה לא עבד).
שלחתי אותי עם מוצר שבמצבו הנורמאלי, כחדש לחלוטין, לא עבד אצלך מבלי שינוי. האם לא נראה לך שנבון יהיה לעדכן אותי על השינוי ? (סביר, אגב, שלא הייתי לוקח אותם...).
הייתי בשמחה מחזיר לך אותם, אבל אז הייתי נשאר בלי זיכרונות. אני משתמש באחד מהשניים לעבודה חצי-סדירה. שניהם ביחד לא עובדים, ואם שמים רק אחד אפשר עוד לעבוד קצת...
וגם אם ארצה להחליף, הרי שסביר שגם לסט החדש ייקחו שלושה שבועות להגיע. נסה להבין אותי – קניתי מחשב בינואר, שילמתי במזומן ומראש, ועדיין אני לא יכול לעבוד.
הנה מה שהוא כתב לי בחזרה:
קודם כל בEMAIL שאז אמרת לי שלא עובד מיד שלחתי לך,
גם בזמנו אם הספק שלא עבד וכו' התקשרת לשאול אותי, אני גם בעצמי לא ידעתי והטכנאי שלי אמר לי..
אגב ולא תצטרך לחכות חודש יש לי כאלה במלאי.
אין לי שום בעיה שתשלח אותם ונחזיר לך אותם במשלוח מהיר.
אם מישהו מזהה שם תשובות לעניין, אשמח לדעת מזה. המסר ברור - אנחנו טעינו, אתה תטרח. לא נתנצל ולא נלך לקראתך. בעיה שלך שקנית אצלנו.
|