ואמר "אנחנו חושבים לסוע לשם מחר", ז"א יום שישי. ולפי מה שאני יודע זה בערך 70 בימי שישי, בשני המקומות.. אבל מבחינת הערסים אני לא מסכים כי סה"כ זה קהל צהוב אשכנזי כזה..