
29-06-2006, 13:14
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 21.09.05
הודעות: 5,321
|
|
|
הייתי שמח לחלוקה שונה.
בראשונה הרעיון נחמד - היחס בין השמיים לאדמה, אבל השמיים לא מאוד יפים ובגלל זה אין עניין כ"כ בתמונות.
השנייה יותר נחמדה מהראשונה, אבל השמיים כאן הם בעיה. הם היה שמיים כמו בשתמונה השלישית כבר היה אפשר לדבר.. 
בשלישית השמיים יפים מאוד, אבל כמו שנאמר - הדשא בנאלי ורגיל ככה שהשילוב לא מסתדר בעין.
ואת העריכות לא אהבתי מאוד - בראשונה הגוונים אפורים, ובשניה השמיים כמעט צרבו לי בעיניים.
נחמד בסה"כ 
_____________________________________
בברכה, נעם בריקמן
|