17-10-2006, 21:36
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
|
|
העניין מאד גבולי ובד"כ נוטה ללא חוקי
בגדול הדברים שמאושרים הם קיטים שהיצרן מכיר בהם, לדוגמא למיני יש קיט שמוכר על ידי
היצרן ולכן יש אחראיות עליו בארץ, כנ"ל לדוגמא עם קיט PRODRIVE לאימפרזה.
בנוסף שיפורי בלמים, מוטות יצוב ובולמים יכולים אולי לזכות באישור מהיבואן ותצטרך לעשות זאת באופן פרטי כאשר הם ישלחו מהנדס רכב שיתן אישור.
כמו כן יש פילטרים פתוחים מאושרים ומספר אגזוזי זרימה חופשית עם תוו תקן.
לגבי שינויים דרסטיים כמו הגדלת טורבו, מזרקים, אינטרקולר, שינוי לחץ גדישה, שינוי תוכנת הניהול
הדברים האלה לא חוקיים ואיין עליהם אחראיות.
_____________________________________
"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"
|