
09-11-2006, 01:24
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 17.05.04
הודעות: 7,801
|
|
|
השמשות ממוגנות ומאוד חזקות וזה גרם למעשה לשתי דברים
קודם , החלק הקדמי ממוגן , המנוע שמשות וכ"ו לא המשיכו להתקמט לתוך תא הנוסע רק בגלל זה - וזאת הסיבה העקרית למעשה שאתה לא רואה תא נוסעים מעוך ואנשים שעדיין חיים - מה שאגב היה קורה ברכב אחר או סופה אחרת .
הדבר השני .
הסופה עצמה כאמור ממוגנת - ז"א עוצמת ההתנגשות הרבה יותר חזקה ומורגשת בתוך תא הנהג ,התאונה הייתה במהירות גבוהה - לא יכול לומר כמה בדיוק - אבל במהירות של דרך בינעירונית , תוסיף לזה את הכביש החלק והרטוב והתנגשות חזיתית , בהנחה שאנחנו מדברים על חיילים חגורים ,המצב ברכב בכלל לא נעים
ראשית כול חזה , בטן ,ראש - נזקים עיקריים מסכני חיים
גב ,צוואר, גפיים - מישניים
בכול אופן - תאונה קשה מאוד, לפחות עפ"י המכניזם שלה
ברכב פרטי - אין ספק - היינו מכסים אנשים במקום .
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י u-367 בתאריך 09-11-2006 בשעה 01:28.
|