04-12-2006, 14:19
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
|
|
בהחלט מוכרת.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי fldmn שמתחילה ב "שיטה בזויה של אינטרנט בינלאומי וגם של חלק מחב' האינטרנט האחרות"
בעבר, עבדתי כמנהל משמרת בשירות לקוחות של חברת תקשורת גדולה.
את אותו ה"טריק" היה ניתן למצוא גם שם.
בהחלט, זה לא צעד שירותי אדיב במיוחד, אך ברוב המקרים, חוקי לחלוטין.
ההסכם שבוצע בינך לבין החברה הוא הסכם טלפוני.
החברה בה עבדתי הנחתה את עובדיה כאשר מציעים את המבצע ללקוחות לומר במפורש את משך המבצע.
לעיתים אף יש להוסיף כי על אחריות הלקוח ליצור קשר כדי להתעדכן במבצעים חדשים.
כך שמבחינה משפטית, הדבר חוקי.
נאמרו לך בדיוק תנאי המבצע ומשך המבצע. באם הסכמת - הרי נחתם ההסכם.
כמובן שחזרו אל החברה לקוחות מאוכזבים וכועסים רבים.
כצעד שירותי בלבד הציעה החברה לפצות את הלקוח עבור הפרש המחירים בין המבצע הקודם למחיר ששילם בפועל בתנאי שיירשם למבצע נוסף, תוך התחייבות כמובן.
אני, כלקוח באינטרנט המהיר של בזק (WOW) ניתקלתי באותו המקרה והדבר נפתר בצורה דומה תוך פיצוי של הפרשי המחירים. קיבלתי על כך מכתב רשמי מהחברה וזוכיתי עד השקל האחרון.
שווה להציע את זה לחברה, אני מתפלא שהיא עצמה לא הציעה את זה.
מכל מקום, ככל הנראה, הדבר חוקי לחלוטין (בתנאי שאכן נאמר לך משך המבצע).
בהצלחה,
שי.
|