06-05-2007, 11:55
|
|
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
|
|
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
|
|
בדיוק אותו דבר... מנתחים את מצב הקבוצה, רואים למה החניכים זקוקים מבחינת צופיות- מעשית או תיאורטית ובמחינת הקבוצה כקבוצה. לכך בונים מטרות- לאן אנחנו בעצם רוצים להגיע, ולמטרות הצמדנו את הערכים (כשבעצם הערכים הם הנקודות הברורות ביותר שמסבירים מהן המטרות). למטרות בנינו מתודות מגוונות, ואחרי הפעולות התכנסנו למשוב מהיר (המדריכים שלי ואנוכי) ע"מ לתת פידבק ראשוני. את סיכום הפעולה בכתב הם כתבו. בסוף המערך קיבלתי מכולם את המערכים בתוספת שיקופי המצב פר פעולה ושיקוף מצב קבוצתי לאחר המערך, ע"מ לתת ראייה מה עושים במערך הבא.
_____________________________________
|