
17-05-2007, 09:49
|
|
|
|
חבר מתאריך: 08.07.04
הודעות: 3,402
|
|
הנסיון עצמו מעניין - אך דורש תשומת לב רבה יותר לדעתי לפרטים.

עם הרקע, אין בעיה לדעתי - שינוי מעניין מרקעים אחידים חלקים אחרים.
כן פוגם לדעתי החלק התחתון שבתמונה שלא ברור מה צורת הההעמדה של הפריטים.
החלקים המסומנים, מלבד היותר מחזירי אור (האם התאורה היתה מלמעלה?) - הם נראים לא נחוצים לסט - משום ש"גונבים" את ההצגה מהבקבוק - והכי חשוב - מהלייבל.
ככלל - כלל חשוב אומר שהפרט הכי חשוב בצילום מותגים כאלה - על אחת כמה וכמה כשמדובר בצילום וודקה אבסולוט (שבצילומי המותג הורגלנו כבר מספר עשורים) - הלייבל, השם, המותג - חייב להיות הנושא המרכזי, נקודת הפוקוס, החלק הברור ביותר, המואר והמוקפד ביותר.
בשל מחסור בקונטרסט חריף יותר (שהיה צריך להיות לדעתי על מנת להכהות את הרקע) - הלייבל "הולך לאיבוד" בתוך שלל הפרטים שמונחים כאן.
בנוסף, הנסיון "לדחוף" כמה שיותר פריטים (במקרה זה שלושה - בקבוק ושתי כוסות) - לא עלה יפה. לדעתי הכוס השוכבת במקרה זה מיותרת, משום שהקצה שלה מסתיר את הלייבל של הכוס העומדת. נוצרת תחושה מעט עמוסה, בעיקר בגלל שמוסתר גם חלקו של הבקבוק.
ובכלל - בצילומי פרסומת לבקבוק שתיה - אנו מצפים לראות כוס עומדת "מוכנה לקבל משקה" - Ready to be served. נא לשים לב שגם הלייבל על הכוס העומדת "הולך לאיבוד" במידת-מה.
כמו-כן, ניכרים הבזקי התאורה במקומות שונים - על הבקבוק, בקצה הכוס העומדת ובמקומות נוספים - מה שלא תורם להדגשת הלייבל ומסיח את הדעת מהפן השלם שבו צריך היה לדעתי להציג את הבקבוק - כשלם.
כמו כן - כדאי לנגב את הבקבוק לדעתי ולא להשאיר אותו עם סימני קיפאון חיצונית - זה מפחית מרמת המקצועיות שבה המוצר צריך להיות - "נקי" "ענייני" "אסתטי".
ניתן לנגב את הבקבוק כדי שיהיה Crystal Clear עם טיפות של מים קרירים שתמיד תורמים לתחושה הקרירה.
לו הנושא היה המותג Smirnoff-ICE - אז הייתי מצפה לראות אותי רמיזה לקרח וקיפאון - מה שלא בא לידי ביטוי במקרה זה.
בכל מקרה, יופי על לקיחת היוזמה... יש הרבה מקום לשיפור אבל זה בכיוון הנכון.
זו דעתי בכל אופן 
נערך לאחרונה ע"י rgrg בתאריך 17-05-2007 בשעה 09:51.
|