08-03-2005, 07:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,616
|
|
תכנון, תכנון, תכנון....!
קודם כל לבחור מבנה נתונים שיתאים לייצוג הנחש (מישהו אמר רשימה?!)
עכשיו תכנון ממשק התזוזה:
בתוך לולאה (שאחראית רק!! על האנימציה) ויש לך חוקים משלה ליציאה (הפסקת אנימציה), אתה מבצע:
זיהוי מקש שנלחץ (אם נלחץ) וקריאה לפונקציה התזוזה עם פרמטר הכיוון (ע"פ מקש שנלחץ או על פי כיוון אחרון)
קריאה לפונקציה הבודקת התנגשות (עם קיר, עם עצמו)
סיום הלולאה
את התוכנית, אתה מכניס למבנה יותר גדול של ללואה על מנת להבטיח את תחילת המשחק לאחר פסילה (לא לשכח לאפס ערכים).
|