לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-06-2007, 07:29
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
מתה מוות קליני, וחזרה לחיים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3416841,00.html
דרמה בתל השומר: אישה בהריון שעברה הפלה לקתה בתסחיף מי שפיר. בתוך דקות פסק לבה מלפעום והיא נכנסה למצב של מוות קליני. לאחר החייאה בת שעתיים בהשתתפות מרדימים, גינקולוגים, מנתחים ואחיות - חזרה החולה לחיים והתעוררה כעבור מספר שעות. מצבה יציב.

כעבור כיממה הוחזרה מ' למחלקה הגינקולוגית שם היא שוהה עתה עם בני משפחתה כשהיא בהכרה, משוחחת עם בני משפחתה ומחלימה.

הצוות לא ויתר למרות שהסיכוי היה קטן

"כשהארוע התרחש הטלפונים לא הפסיקו לזרום", מספר בעלה של המטופלת, "קיבלתי טלפונים מישיבות, בתי כנסת, בעצם לא היה מי שלא התפלל ואמר תהילים. שמעתי שבקהילות יהודיות בהונג קונג, תאילנד, ניו יורק, ניו ג'רזי ולוס אנג'לס התפללו לשלומה. לי כאדם מאמין, אין ספק שריכוז התפילות היה מרכיב אדיר בנס הזה".

"נפגשתי היום עם פרופ' גולדנברג", הוא מוסיף, "התחבקתי איתו בדמעות, כשהוא סיפר לי שעל פי הספרות הרפואית הם לא היו צריכים בכלל להילחם על חייה, בשל הסיכויים הנמוכים. אבל הם ראו לנגד עיניהם אישה מדהימה, שעבורי היא גם רעיה ואימא מדהימה, והם פשוט לא הסכימו לעזוב ולוותר. אני רק עכשיו קולט את המימדים של הסיפור המדהים הזה".
-------------------------------------------------------------------------------
מפחיד לחשוב אם היו לוקחים אותה לחלקי חילוף - להשתלות אברים, רחמנא ליצלן.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י minimax בתאריך 25-06-2007 בשעה 08:14.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 25-06-2007, 07:43
צלמית המשתמש של minimax
  משתמשת נקבה minimax minimax אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 10,153
שלח הודעה דרך MSN אל minimax Facebook profile
והפעם אתה הבנת בעצמך שכתבת שטויות
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "למען הגינות: יש הבדל בין מוות מוחי למוות קליני."

אתה יוצא בכותרת דרמטית "לא לקחו אותה לחלקי חילוף", ורק אחרי שכתבת את זה הבנת בעצמך שפה מדובר במוות קליני ולא מוות של גזע המוח. אף רופא הגון לא היה מציע לקצור את האיברים במצב כזה, כשהוא יודע שיש סיכוי שהחולה תתעורר. בשביל תרומת איברים נחוצה חתימה של שני רופאים מומחים על קביעת המוות, והרופאים שקובעים את המוות הם לא הרופאים שמבצעים את ההשתלות. כך שגם הטענה על שחיתות לא תופסת פה.
המלצה ידידותית שלי: תערוך את הכותרת,היא לא מוסיפה לך כבוד. אני תמיד אשמח שהנושא של השתלות איברים יעלה פה לדיון, אבל האשכול הזה הוא ממש לא רלוונטי לנושא.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י minimax בתאריך 25-06-2007 בשעה 08:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 25-06-2007, 07:43
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
תעשיית הרצח של המפלגה הקומוניסטית הסינית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "מתה מוות קליני, וחזרה לחיים"

http://www.falunnews.org.il/article...01/73590_17.htm
רדיפת מתרגלי הפאלון גונג: תהליך מתואם של תעשיית רצח
ב- 14 באפריל 2006, החל מודיע שעבד במשך יותר מ- 20 שנה במערכת הרפואית של העיר ג’י-נאן, לסבול מייסורי מצפון, כי הוא שמר על שתיקה לנוכח הזוועות שבוצעו נגד מתרגלי הפאלון גונג. הוא כתב לכלי תקשורת זרים במטרה לחשוף את העובדות המזוויעות לגבי קצירת ומכירת האיברים של מתרגלי הפאלון גונג:

בית החולים צ'יאן-פו-שאן בפרובינציית שאן-דונג בעיר ג'י-נאן, בית החולים המשטרתי הכללי בפרובינציית שאן-דונג, בית הכלא של פרובינציית שאן-דונג, בית הכלא לנשים של פרובינציית שאן-דונג (שממוקם ברחוב גונג-יֵה הדרומי. שמו הרשמי הוא "ארגון החברה לפיתוח שינג-יֵה של פרובינציית שאן-דונג"), הם ובתי כלא ומחנות עבודה נוספים, התארגנו במזימה משותפת. הם הקימו בנק איברים חיים שמורכב ממתרגלי פאלון גונג עצורים, תעשיית השתלות איברים, ומתווכים. הם ייסדו "תהליך מתואם של תעשיית רצח" שכולל קצירת איברים חיים, השתלות, ניסויים, וחלוקת רווחים.

בית החולים צ'יאן-פו-שאן ממוקם ברחוב ג'יו-שי 66, בעיר ג'י-נאן, ואילו בית החולים המשטרתי הכללי בפרובינציית שאן-דונג, שבדרך כלל נקרא בית חולים לחינוך מחדש של הפועלים, ממוקם ברחוב ינג-שיונג-שאנג 134 בעיר ג'י-נאן. שני בתי החולים הגדולים הללו קיבלו הוראות מפורשות ממרכז שלטון המק"ס שלפיהן על צוות בית החולים להקדיש את כל כולו לקצירת איבריהם של מתרגלי הפאלון גונג. התהווה פס ייצור של הסרה והשתלה של איברים.

במשך השנים האחרונות, ייסדו פקידים בבית החולים צ'יאן-פו-שאן, ובעיריית טיאן-ג'ין, את המכון האוריינטלי למחקר השתלות איברים – מרכז השתלות הכבד של שאן-דונג; הראשון מסוגו בשאן-דונג, שמתמחה בהשתלות כבד. כמוכן השתלות כליה, אשכים, ריאות וקרניות מתבצעות שם לעיתים תכופות. במרכז יש מעל ל- 80 מיטות. יותר מ- 300 מחברי הצוות הם בעלי דרגות מקצועיות גבוהות, 44 פרופסורים, דוקטורים, תלמידי תואר שלישי, ויותר מ- 90 פרופסורים מן המניין וזוטרים מאוניברסיטת שאן-דונג.

המרכז הזה משמש כיום כמכללה לרפואה קלינית של אוניברסיטת שאן-דונג, וגם כבית חולים להוראה קלינית של האוניברסיטה לרפואה סינית של שאן-דונג, המכון הרפואי של ווי-פאנג, המכון הרפואי טאי-שאן, המכון הרפואי בין-ג'ו, בית החולים לאחיות של פרובינציית שאן-דונג, ומוסדות בריאות אחרים. בדיוק כפי שאמר עד שחשף את מחנה הריכוז סו-ג'יאה-טון: "כיוון שהשלטונות לא רוצים להיות אחראיים לחייהם וגופם של מתרגלי הפאלון גונג, אז הם מתייחסים אליהם כאל זבל. רופאים מתלמדים השתמשו בגופותיהם לניסויים במהלך הסטאז'.

לבית החולים המשטרתי-הכללי של פרובינציית שאן-דונג יש חלק חיצוני וחלק פנימי. החלק החיצוני, שבו הציבור והשוטרים יכולים לקבל טיפול, פתוח לקהל, ואילו החלק הפנימי מופרד ע"י שער ברזל, והוא למעשה בית כלא. הוא מנוהל על פי חוקים של בית כלא, בעוד שבצוות ההנהלה שלו ישנם רופאים רבים וציוד רפואי למכביר. בעיקר מתבצעת שם קצירת איברים. לכאן נשלחים מתרגלי פאלון גונג מבתי כלא, מחנות עבודה ומרכזי ענישה. זהו מקום שבו מתרגלי פאלון גונג נרצחים באכזריות.

על-פי חקירת ה"קואליציה לחקירת רדיפת פאלון גונג"(CIPFG (, כל צוותי בתי החולים בפרובינציות הנאן, שאן-דונג, שנגחאי, גואנג-דונג, בייג'ינג, טיאן-ג'ין, ליאו-נינג, והֵה-ביי, אמרו לחוקרים שהם יכולים לספק איברים של מתרגלי פאלון גונג. גם הפיסקה הבאה מעידה על העובדה שפשעים מתרחשים בכל רחבי סין.

בית החולים מס' 2 של שאנג-שי, או בית החולים למחלות תעשייתיות של פרובינציית שאנג-שי שנבנה בשנים האחרונות, נמצא ברחוב קוֹאו-ג'ואנג המערבי מס' 39, בעיר טאי-יואן. שם נמצא מרכז הדיאליזה והשתלות הכליה של שאנג-שי. עד סוף שנת 2004, התבצעו שם יותר מ- 500 ניתוחי השתלות כליה. רוב האיברים הגיעו מ "מרכז ההדרכה של משטרת אכיפת החוק של בית המשפט העממי של העיר טאי-יואן", שהיא למעשה אתר ההוצאה להורג של בית המשפט העממי של העיר טאי-יואן. כ- 20 הוצאות להורג מתבצעות מדי שנה בעיר טאי-יואן. משרפת יונג-אן שוכנת בסמוך למרכז ההדרכה. המשרפה נבנתה במהלך 10 השנים האחרונות. מחנה העבודה שין-דיאן, שבו יש מחלקות לגברים ונשים, נמצא סמוך למשרפה. אלפי מתרגלי פאלון גונג הוחזקו שם במעצר במהלך השנים האחרונות.

ב- 5 במארס 2006, השבועון "סרטים, ספרים וטלביזיה" שבבעלות "קבוצת העיתון היומי של צ'אנג-צ'ון", הקדיש דף שלם לסיפור הבא: ב- 17 בדצמבר 2005, קוריאני שעבר השתלת כבד במרכז (מרכז הדיאליזה והשתלות הכליה של שאנג-שי) אמר לכתב שלהשיג איברים מאנשים במצב של מוות קליני זה יותר קשה מלספור את כוכבי השמיים. המרכז, לעומת זאת, ביצע 53 השתלות כבד תוך שבועיים; בין ה- 16 ל- 30 בדצמבר 2006. משפחתו סיפרה שבמרכז התבצעו כ- 24 השתלות כבד וכליה ביום אחד.

יש שלושה בתי חולים בדונג-וואן שמסוגלים לבצע השתלות כליה: בית החולים העממי של העיר דונג-וואן, שהוא אחד מבתי החולים היוקרתיים ביותר ; בית החולים לאורולוגיה שמסופח לאוניברסיטת טונג-ג'י לרפואה ; ובית החולים העממי של טאי-פינג בעיר דונג-וואן. בית החולים העממי טאי-פינג החל לבצע השתלות כליה ב- 1999, בעיקר לזרים. הוא ביצע מעל 1000 השתלות כליה. בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2006 לבדם הוא ביצע 300 השתלות כליה.

בסוף יוני 2004 בוצעו 9 השתלות כליה ביום אחד בבית החולים העממי מס' 7 בעיר ג'ן-ג'וֹאוּ. על פי מודיעים מבפנים, הרכב שהביא את הכליות לא נשא שום לוחיות זיהוי של בית החולים. צוות בית החולים קיבל את הכליות בשעות הערב וביצע את ההשתלות במהלך הלילה. במהלך הלילה הם ביצעו 6 השתלות, ועוד שלוש ביום המחרת. זה עלה לחולה רק 50,000 יואן. ניתוח אחד לא הצליח, והחולה קיבל כליה נוספת כמה ימים לאחר מכן

על פי דיווח מה- 4 במארס 2006, בעיתון "תרבות חדשה" בעיר צ'אנג-צ'ון, בית החולים מס' 2 שמסופח לאוניברסיטת ג'י-לין, מצא לעלמה שיֵה באו-שי לב תואם תוך יום אחד. ניתוח ההשתלה בוצע למחרת היום. לקח לרופא בערך 10 דקות להוציא את הלב מה "תורם", וקבוצת אנשים מיהרו להביא את הלב בחפזה לבית החולים. הם נסעו מרחק של כמעט 100 ק"מ תוך בערך שעה וחצי. בזמן שליבו של ה"תורם" נשלח לחדר הניתוחים, קבוצת מנתחים אחרת כבר הוציאו את ליבו של החולה, והניתוח הושלם תוך שעה וחצי. מאחורי האינפורמציה הזאת מסתתרת העובדה האכזרית שכמה שעות לפני ששיֵה באו-שי נותחה, לב של אדם חי נעקר מקרבו.

feedback()
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 25-06-2007, 08:16
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
זו לא שאלה של ימין ושמאל.
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי גולןב שמתחילה ב "תרגום לעברית פוליטית:"

ייתכן שהיא ניצלה בגלל שלא הייתה חתומה על השתלת אברים, וגם בגלל שבני משפחתה לחצו מאוד להציל את חייה. וייתכן שסבה היא גם שהיה לה מזל שהרופאים שטיפלו בה היו מאוד מאוד אנושיים. אבל האם זה תמיד ככה?

ציטוט:

על פי הספרות הרפואית הם לא היו צריכים בכלל להילחם על חייה, בשל הסיכויים הנמוכים. אבל הם ראו לנגד עיניהם אישה מדהימה, שעבורי היא גם רעיה ואימא מדהימה, והם פשוט לא הסכימו לעזוב ולוותר
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 25-06-2007 בשעה 08:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 25-06-2007, 17:06
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
ויתכן והיא ניצלה מאחר ו...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "זו לא שאלה של ימין ושמאל."

רופאים שחלקם ימניים, חלקם שמאלניים, חלקם הטרוסקסואלים, חלקם הומוסקסואלים, חלקם חרדים וחלקם חילוניים לחלוטין - נלחמו על חייה כפי שהם עושים יום - יום בעשרות החיאות שגרתיות ברחבי הארץ.

מהיכן נטלת את תפיסת 'חלקי החילוף'? הרי אין כל קשר בין הרופא קובע המוות לבין הרופא המשתיל. גם אם מה שהיה מנחה את הרופאים היו שיקולי אגו בלבד - הרי ששום רופא לא היה 'מוותר על חולה' בכדי לספק 'חלקי חילוף' לרופא אחר.

חבל שאתה שבוי בתפיסות המייחסות מראש כוונות שליליות ל'אחר'.
חבל שאתה מגדיר איכויות מוסריות בבני אדם עפ"י סממנים חיצוניים.
מה גדול יהיה השבר אם חלילה תיווכח כי אנשים הדומים לך באורח החיים מסוגלים לפגוע ביקר לך ולבעוט כל ערך שבין אדם לחברו - כי בני אדם בסופו של יום הם רק בני אדם. עם כיפה או בלעדיה.

קרוב לודאי דרך אגב שהכותרת שתארה את הארוע היא נטולת קשר למציאות והיא בסך הכל שילוב יצירתיותו של מנהל יחסי הצבור של ביה"ח בשלוב המוזה של העיתונאי.
מוות תוך לידה הינו אחד ממצבי החרום הרפואיים [והמשפטיים] המוכרים. החייאות מופעלות לפי פרוטוקולים ולא לפי מראה החולה ומשפחתו.

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 25-06-2007 בשעה 17:25.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:18

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר