לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שקית אחת פחות. קדימה לכו לחנות עם תיק ועל תקחו שקיות פלסתיק. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > איכות הסביבה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-08-2007, 11:35
צלמית המשתמש של אשת דשא
  אשת דשא אשת דשא אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.12.04
הודעות: 5,680
ריף הדולפינים פוגע באלמוגים

רשות הטבע והגנים: ריף הדולפינים פוגע באלמוגים



הרשות מתעתדת להגיש תביעה נגד בעל ריף הדולפינים באילת, לאחר שהתגלה כי במקום מתבצעות עבודות בנייה לא חוקיות הגורמות נזק עצום למושבות אלמוגים. "מי שעובר על החוק ופוגע באופן כה ברוטאלי בטבע - צריך לשלם", פוסקים ברשות. "אנחנו רק מנסים לשמור על ערכי טבע מוגנים", מוחה בעל המתחם
ניסיון השתלטות על שטחים בים האדום - או עבודות תחזוקה שמטרתן להציל את מושבת האלמוגים בריף הדולפינים באילת? תלוי את מי שואלים. רשות הטבע והגנים, הנאבקת בימים אלה בבעל המתחם ומתעתדת להגיש נגדו תביעה, מכריזים כי "בנייה לא חוקית בריף מחסלת באופן ברוטאלי אלמוגים וערכי טבע מוגנים". מנגד, טוען מנכ"ל ריף הדולפינים ניר אבני כי "על הרשת שתוחמת את האזור בו שוהים הדולפינים צמחו טונות של אלמוגים, ומטרת העבודות היא להגן עליהם ולמנוע את יציאת הדולפינים לים".
הרשות: "ניסיון להשתלט על שטחי ים"

תחילת הפרשת בחודש יולי האחרון, אז הבחינו פקחי מחוז אילת של הרשות כי סביב מתחם הריף החלו להתבצע עבודות בנייה ופיתוח ימיות. בשל חשש לפגיעה בערכי טבע מוגנים הם החלו לחקור את הנושא, ובמקביל הורו לבעלי הריף לחדול מעבודות הפיתוח. "לפני כחודש גילינו שמתבצעת עבודת בנייה של רשתות ומזחים צפים מחוץ למתחם המגודר", משחזר נועם משי, הממונה על האכיפה במחוז אילת מטעם הרשות. "צללתי באזור כדי לראות מה קורה, וראיתי שרשתות חדשות הורדו למים במטרה לבנות גדר חדשה. חלק גדול מהרשתות ישב על האלמוגים עצמם וגרם לפגיעה בהם".

להמשך כתבה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3432842,00.htm
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תודה לפיינטבול

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:41

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2026 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר