13-08-2007, 18:20
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
|
|
מחזק.
האמת שבבית כתבתי תגובה ממש ארוכה אבל כששלחתי אותה קיבלתי timeout לשרת של פרש וכל ההודעה הלכה פארש.
בכל מקרה, הרווח פעם היה גדול מאוד כיוון שבשביל לקבל תמונה הלקוח כברירת מחדל היה קונה סרט, מפתח סרט ומדפיס את כל הפריימים בגודל 10 על 15.
מה שאומר שאתה מדפיס אוטומטית את כל התמונות שלך, גם אלו שאתה לא מרוצה מהן ומשלם על זה כסף.
פיתוח סרט, 12-14 שקל.
הדפסה - 80 אגורות לתמונה
סרט - 14-20 שקל.
בממוצע חישבתי פעם (כשעוד עבדתי בחנות צילום) שעולה 1 שקל לכל קליק שאתה מצלם.
היום אנשים מצלמים פי 100 יותר תמונות ומדפיסים הרבה פחות. מדפיסים רק את התמונות הטובות ביותר.
התחרות עלתה על שוק ההדפסים שכמות הלקוחות שלו קטנה גם ככה.
התוצאה היא שמי שלא זול מאוד או מספק מגוון גדול של שירותים, סביר שיבלע בין הגדולים.
אם תפתח חנות צילום גדולה מאוד שתספק המון שירותים תחת קורת גג אחת, יש סיכוי טוב שתצליח ותנצח גם את הענקים בארץ (אפילו תגיע לרמה של BH קטן). אם תהיה לך מעבדה איכותית לתיקון מצלמות דיגיטליות, שירות הדפסה מתקדם (משהו ברמה של שבח) שיאפשר הדפסי ענק על נייר צילום וקנבס, תחזיק מצלמות רבות על המדף, כולל עדשות וגופי DSLR... בקיצור - אם תשקיע המון כסף, יש סיכוי שתנצח בתחרות הזו, אבל היא מתכתחילה לא קלה. תאלץ להביא מחירים יותר טובים מהיבואנים האפורים (היום אנשים פחות סומכים על אחריות וקונים ציוד מחו"ל, שלא לדבר על יבואנים אפורים).
צוות העובדים שלך צריך להיות מאומן ומקצועי. הן ברמת ההדפסים, רמת השירות, התיקונים, המכירה...
בקיצור - לעבוד בשיטה האמריקאית.
The bigger the better.
זו בהחלט לא השקעה קטנה של חצי מליון שקל וזהו...
|