
27-10-2007, 09:44
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.07.04
הודעות: 339
|
|
|
קטנוני
Golden ,
אני את הסמינריון שלי בחשבונאות עשיתי אמנם על ניהול רווחים והקשר שבין בונוס מנהלים לנושא.
אבל , כל נושא האינפלציה כבר פחות רלוונטי בישראל בגלל יציאתו של תקן חשבונאות 12 שקבע שלא מתאמים יותר דוחות לאינפלציה (חשבונאיים כמובן) , במ"ה עדיין שוברים את הראש על יישום חוק התיאומים, למרות ששר האוצר כבר הבטיח לבטל אותו בתקופה הקרובה.
לפני הרפורמה , היה בחוק הזה את סעיף 6 (האימתני) שמיסה רווחים מני"ע באינפלציה , רק בשביל העיניין, הכרתי מישהו שעשה תכנון מס של ניסיון לחסוך 35 מ' ש"ח רק בגין הסעיף הנ"ל.
קרא גם כאן :
http://www.ralc.co.il/site-article-...-274-tno-1.html
_____________________________________
You don't need eyes to see - You need Vision!
|