
15-11-2007, 18:07
|
|
|
|
חבר מתאריך: 13.11.07
הודעות: 592
|
|
ציטוט:
|
במקור נכתב על ידי Dafna Gold
ראיתי במקרה את ההודעה שלך שצילמת את המסך עם הזימון. זימון למיון קדם - צבאי לא נראה ככה, אז זה כנראה משהו אחר. אתה עברת כבר את המבחנים הפסיכוטכניים בצו הראשון? (אגב, אתה בי"ב?) בנוסף אני יכולה לתת לך טלפון שיגידו לך בדיוק למה הזימון שלך במידה והוא קדם צבאי.
|
חחח אתמול התקשרו אליי מהלשכת גיוס..
המפגרים האלה שאלו אותי אם עשיתי את המבחן הפסיכוטכני אמרתי להם שכן אחרי 20 דקות שוב התקשרו אמרו לי "הזימון שקיבלת/תקבל אל תלך אליו"..
לא קיבלתי בסוף זימון למחשבים כמו שאמרת.. סתם חשבו שלא עשיתי את המבחן של הצו ראשון
ד"א אני בי"ב
|