
15-11-2007, 20:13
|
 |
L'enfer, c'est les autres
|
|
חבר מתאריך: 21.11.01
הודעות: 29,258
|
|
בעיקרון לא נותנים לטירונים לצאת מהבסיס סתם כך. יש הסעות מהבסיס לתחנת הרכבת בקיסריה/בינימינה, ורק כך אפשר לצאת, זה בעיקרון. מי שרוצה להגיע הביתה מהר, שינסה להתחמק ולצאת מהש"ג (אפשר לקשקש משהו על זה שיש לך אוטו בחנייה או משהו) לכיוון כביש 65, הליכה של 5 דקות, ויש אוטובוסים ישירים כל רבע שעה בערך.
_____________________________________
..
|