
20-04-2005, 22:56
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 13.10.04
הודעות: 2,945
|
|
|
איך משנים את הFSB:DRAM
בלוח A8N-SLI?
יש לי בעיה שאני מעלה את המהירות של הFSB הוא משנה את היחס של הFSB RAM, ולא מעלה לי את הזכרונות.
אם אני ידע איך לשנות את זה ליחס של 1:1 זה יוכל לעזור לי, כי הוא סתם משתגע.
_____________________________________

pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis
מחלת ריאות שנגרמת משאיפת אבק זעיר ביותר של סיליקון והר געש. מפחיד!
|