09-11-2008, 08:54
|
|
|
חבר מתאריך: 09.04.05
הודעות: 199
|
|
הבעיה העיקרית ברכבי יוקרה היא לא רק עלות החלפים.
הבעיה היא העבודה:
ברכבי יוקרה ישנם הרבה יותר מערכות שהופכות את הרכב לרכב יוקרה בגלל ריבוי המערכות יש כמובן ריבוי חלקים ורכיבים אלקטורנוים מה שאומר שיש בעצם יותר מה שיתקלקל.
כשמשהו מתקלקל ברכבים כאלו לרוב זהו חלק נדיר שמזמינים במיוחד לתיקון ולא מוחזק במלאי מה שאוטומטית יעלה את מחיר החלק בנוסף הצפיפות תחת מכסה המנוע בגלל ריבוי המערכות תצריך ריבוי שעות עבודה שגם עליהם תצתרך לשלם ואם נוסיף לזה את העובדה שהרבה מוסכים לא יהיו מוכנים לגעת ברכבי יוקרה של היום עקב מחסור בכלים מיוחדים שהחברה מספקת או מחוסר ידע וניסיון תגיע לסכום שתוכל לקנות בו רכב פשוט וקטן יד 3 או 4.
אם אין לך בעיה כספית אני ולא הכפת לך להשקיע סכום של 5 ספרות ויכול להתחיל בספרה 2 למרות שזה לא מחייב, על תיקונים ביטוח וטסט בשנה לצורך חווית נהיגה שבוודאי לא תסיג בסכומים קטנים יותר בהצלחה
במידה ואתה קצת יותר קצר בכסף או מוכן להתפשר אני בטוח שתמצא משהו שישרת אותך ויספק את צרכיך ולא יצריך סכומים כאלו גדולים.
משהו נוסף ששמעתי עליו ואין לי עליו כל כך הרבה פרטים ושווה בדיקה זה ביטוח תיקונים.
יש לי חבר עם פסט 2006 / 2005 אני לא זוכר בדיוק והוא אמר לי שהוא עושה ביטוח תיקונים.
זה ביטוח שבכל כניסה למוסך אתה משלם השתתפות עצמית של 180 שקל אם אני לא טועה והביטוח את שאר הסכום זה השתלם לו כי בערך אחרי חודשיים הטורבו שלו נדפק שעלות התיקון שלה היא כמה אלפי שקלים והוא שלים רק את ההשתתפות העצמית.
אז תבדוק אולי משתלם לך לעשות את הביטוח הזה ולקנות בכל זאת את רכב חלומותיך
_____________________________________
|