
24-11-2008, 20:40
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.11.08
הודעות: 2
|
|
|
בעיות קידוד בשליחת מייל מהאתר
שלום לכולכם,
יש לי בעיה, וכולי תקווה למצוא כאן את הפתרון,
יש לי טופס שליחת מייל מהאתר בקובץ html מקודד utf-8,
קובץ ה-PHP שמבצע את השליחה צריך את התוכן שנכנס לתיבות (שם, נושא ההודעה, ההודעה עצמה)
בקידוד windows-1255 , למה? אין לי מושג, אבל אחרי שעות של ניסויים ותהיות,
זו המסקנה, וככה מסתבר שזה עובד.
העניין הוא שאני לא יכול לשנות את מסמך ה-html שיהיה בקידוד ה-windows-1255 כי אז המסמך נראה ג'יבריש,
כנ"ל אם אני שולח את המייל ב-utf-8
המסקנה המתבקשת המסמך יישאר ב-utf-8 ורק התיבות ייתיחסו לתוכן שנכנס אליהם כ-windows-1255,
האם אני טועה?
זה חלק מהקוד html שיש לי:
<TD><B>שם:</B></TD>
<TD><INPUT type="TEXT" name="mail_name"></TD>
</TR>
<TR>
<TD><B>בנושא:</B></TD>
<TD><INPUT type="TEXT" name="mail_subject"></TD>
</TR>
איפה אני מכניס ואיך את ה-
encoding="windows=1255"
תודה רבה מאוד
|