לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-11-2008, 20:40
  ברנדי10 ברנדי10 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.11.08
הודעות: 2
בעיות קידוד בשליחת מייל מהאתר

שלום לכולכם,

יש לי בעיה, וכולי תקווה למצוא כאן את הפתרון,

יש לי טופס שליחת מייל מהאתר בקובץ html מקודד utf-8,
קובץ ה-PHP שמבצע את השליחה צריך את התוכן שנכנס לתיבות (שם, נושא ההודעה, ההודעה עצמה)
בקידוד windows-1255 , למה? אין לי מושג, אבל אחרי שעות של ניסויים ותהיות,
זו המסקנה, וככה מסתבר שזה עובד.

העניין הוא שאני לא יכול לשנות את מסמך ה-html שיהיה בקידוד ה-windows-1255 כי אז המסמך נראה ג'יבריש,
כנ"ל אם אני שולח את המייל ב-utf-8

המסקנה המתבקשת המסמך יישאר ב-utf-8 ורק התיבות ייתיחסו לתוכן שנכנס אליהם כ-windows-1255,
האם אני טועה?

זה חלק מהקוד html שיש לי:

<TD><B>שם:</B></TD>
<TD><INPUT type="TEXT" name="mail_name"></TD>
</TR>
<TR>
<TD><B>בנושא:</B></TD>
<TD><INPUT type="TEXT" name="mail_subject"></TD>
</TR>

איפה אני מכניס ואיך את ה-
encoding="windows=1255"

תודה רבה מאוד
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:29

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2026 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר