19-05-2005, 23:04
|
|
|
חבר מתאריך: 09.11.04
הודעות: 524
|
|
הטורבו דוחס אוויר בלחץ אטמוספרי למנוע
ככה המנוע "מומרץ" - כי כדי להשלים את פער הדלק (כי יש יותר אוויר)
המנוע מקבל עוד דלק (כדי להגיע ליחס של 1:15 )
בקיצור זה מתבטא ביותר כוח..
(בד"כ זה לוקח כמה שניות מרגע העברת ההילוך - המגדש מגיע למקסימום - ואז באה המשיכה החזקה עד העברת ההילוך הבא , הטורבו נכנס באיחור ככה זה)
לגבי הדוושה - אני מאמין שכן (אם זה מכני - רכבים ישנים- אולי הכבל לא תקין והעסק לא משומן )
אם זה הידראולי - אז אני חושב שצריך לשחק עם הלחץ שמן
לך למוסך המטפל - תראה מה הוא יגיד
|