מדוע אתה חושב ש'תאוות הבצע' האמריקנית 'שוב' הפילה את הכלכלה, כי כך אמרו בעיתונים? האם ניתן לצמצם השפעות של מדינות זרות על השווקים של מדינות אחרות? כן, ע"י צימצום הסחר הבין לאומי, אך המחיר יהיה ירידה ברמת החיים