17-05-2009, 07:45
|
|
|
|
חבר מתאריך: 19.04.04
הודעות: 4,734
|
|
כמקפצה לתפקיד אחר אני לא חושב שזה יעזור לך להיות בתפקיד נהג קבע, ואולי אפילו יזיק עקב קיבועך כנגד ובחיל מסויים.
קיימים הרבה תקני מהנדסי תעו"ן בשלל חילות ואגפי הצבא, וכמהנדס/אקדמאי חוזר לקבע התקן הוא תקן קצונה - כלומר אם תגיע מהאזרחות ותתקבל, תקבל דרגת קצונה יצוגית עד מעבר קק"ץ - פשוט הגש קורות חיים למרכז החזרה לקבע קצת לפני הזכאות לתואר.
לגבי התפקיד עצמו, מכיוון וזה ככל הנראה רמת פעילות עורפית (ג' או ד' אני לא בטוח) מדובר בשכר מינימום לסמ"ר בקבע, לדעתי אין תמריץ לנהג רכב קל (תמריץ= אחוז מסויים תוספת למשכורת מעל היסוד). מה גם שתמריץ לא מקבלים בשנה ראשונה ולמי שחתום רק שנה מראש.
מכיוון ואין לך ותק בשירות, אין לך ותק ביחידות שדה, וגרוע מכך התואר שלך מרגע שתשלים אותו לא ישים לתפקיד (נגד היום חייב תואר ישים לקבלת תוספת תואר מלאה) - מדובר בשכר נמוך ביותר בלי הרבה אופק התקדמות.
אתה יכול למצוא עבודות רווחיות יותר באזרחות, עם השקעה פחותה מאשר זו שתידרש להערכתי כצמוד ללו"ז של אלוף בצה"ל.
אני לא הייתי ממליץ, אבל כל עבודה מכבדת את בעליה.
_____________________________________
"The Nation that draws too great a distance between its soldiers and its scholars
will have its children taught by cowards and its fighting done by fools." Thucydides
"When a true genius appears in the world, you may know him by this sign, that the dunces are all in confederacy against him."
John Kennedy Toole
|