19-08-2009, 12:13
|
|
|
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי avinoam549
אז ככה.
נכון הוא לפנות לאוצר המוזיאון מר אבי משה-סגל ולמנהל המוזיאון מר יעקב טרנר..
עם זאת,אתה צריך להיות מספיק רציני כדי שיתיחסו אליך ואל מי שאתה מיצג. הם מקבלים הצעות מכל העולם לאורך כל השנה, ממוזיאונים ומחובבים .לא ברור אם ואיך הם מתייחסים אליהן .
עם זאת,שווה לנסות.אני ממליץ להצטייד במכתב בקשה רשמי על נייר רשמי של המוזיאון האוקראיני, שיתן גם שמות של אנשי קשר שם,ושיפרט מה יש להם להציע בתמורה,כי סתם כך לא נותנים מטוס.
|
אז כפי שכבר אמרתי, אין למוזיאון אפשרות להציע כלי טיס אחר בתמורה. הכוונה היא לקבל מטוס שהולך לגריטה (אם צריך אז גם לשלם את המחיר של המתכת), לשלם על פירוק והובלה ולבסוף לשקם
אותו באוקראינה לצורכי תצוגה. אם יהיה מטוס, אז התצוגה שלו תהיה מוקדשת לא רק למטוס עצמו, אלא לחיל האוויר הישראלי, מלחמות ישראל-ערב וטייסי קרב מפורסמים.
ציטוט:
דרך נוספת שאפשר לנסות בעזרת המכתב הרשמי הנ"ל,הוא לפנות לסיב"ט,שהוא הגוף במשרד הביטחון המוכר עודפי ציוד של צה"ל,וגם מטוסים.
|
נאמר כאן שצריך לפנות לראש מטה חיל האוויר או למפקד חיל האוויר. ולפי הבנתי, סיב"ט פועל על מנת לקבל רווח, וספק האם מכירת גרוטה (לא במובן הרע של המילה) אחת תעניין את האנשים שם.
ציטוט:
בשתי הדרכים יש להביא בחשבון שהיות ומדובר במטוס אמריקאי שנרכש בכספי סיוע,יהיה צורך באישור ממשלת ארה"ב ל-Re-Export של המטוס,ואפילו שאינו במצב טיסה ואפילו שהוא מיועד לתצוגה במוזיאון.
|
ואיך עושים זאת? האם יש צורך לפנות ישירות ל-DoD האמריקאי?
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.
|