03-10-2009, 21:36
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
דווקא מבחינת איזון בגלגול, עליו אתה מדבר
המצב לא כל כך טוב.
כמו בכל מטוס בו המיכלים בכנפיים, צריכת דלק יתרה של צד אחד יכולה לגרום לחוסר איזור בגלגול, דבר שקורה לעיתים ושמצריך שימוש ב CROSSFEED במיכלי הדלק לצורך איזון. תהליך מיותר וגם מקור לצרות. במקרה של הפוגה, כאשר המיכלים בקצוות, חוסר האיזון עלול להשפיע יותר.
עם זאת אני מסכים גם לבעיית הגבלת ה G, עם מיכלי קצה כנף מלאים, אבל שוב, זה תלוי בסוג המטוס. קרנף למשל "אוהב" דלק בכנפיים. מסיבות של חוזק.
ברור לגמרי גם היתרון של "טיפול" במערבולות קצה כנף, כבדרך אגב, עם התקנת מיכלי קצה הכנף.
חוץ מזה, ברכות לשחרור וד"ש לד.
|