10-10-2010, 13:48
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.10
הודעות: 1
|
|
תקלה צד שרת או צד לקוח ? תגובת ליאור פריבאי חברת פריטום
תמונות מסך והודעות שגיאה אשמח לדעתכם המקצועים שלום כולם
אני לקוחה של חברת טיפטיפ או חברת פריטום, בהנהלת ליאור פריבאי
ישנה תקלה חוזרת ונפילה חוזרת של האתר אולם ליאור פריבאי טוען שהבעיה אינה בשרת אלא באתר.
אשמח לדעה מקצועית
להלן תמונת מסך, הודעת השגיאה, והתגובה של ליאור פריבאי
faritom.com tiptip.co.il Lior Faribai
פירוט השגיאה:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.1.19-community-nt-log]Got error 28 from storage engine
/articles/category_articles.asp, line 99
וגם:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048)
/inc/conn.asp, line 11
להלן תגובתו
שלום ריבי
אתחיל בכך שמבחינתנו הכל תקין , עברנו מספר שינויים מהותיים בשבוע האחרון.
ואוסיף ואומר כי לך ולשאר הלקוחות שלנו יש גב מלא מחברת פריטום בעמ.
אני לא מצליח להבין את שאלתך מי הבעלים ומי אחראי ? כלפי מה ואיך ?
כל התקלות שאת מתארת בממשק הניהול שלך לא קשורות לצד השרת, אשמח לקבל תמונות מסך ולבדוק כל פנייה לרבות של משתמשי קצה
אני לא מכיר שאתר למטה 90% מהזמן ב90% מהדפים !? אין דבר כזה אצלנו ואשמח לקבל לכך סימוכין
את מוזמנת גם לצור עימי קשר טלפוני ואם אני לא זמין לשלוח הודעת טקסט ואחזור
נא עזרתך לקדם את הנושא.
תודה
ליאור
Best Regards,
Lior Faribai
Tiptipa Group Ltd.
Address. Hamesilla 18, POB. 323 Zip code. 20300 Nesher , Israel
נערך לאחרונה ע"י webdancer בתאריך 10-10-2010 בשעה 13:51.
סיבה: הוספת קישור ותמונה
|