
01-11-2010, 14:42
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 12.04.06
הודעות: 2,021
|
|
אני מסכים עם כל הדעות שנכתבו כאן,
אבל אני רוצה לקוות שהבנתי אותו בצורה אחרת מכם.
הוא לא אומר לעזוב את השיכורים ולתת להם "לחגוג" על הכביש.
הוא אומר שעיקר פעילות האכיפה היא נגד השתייה של נהגים חדשים (או בכלל), כשבעצם יש עוד המון סוגים של עבירות וסכנות חיים שלא בהכרח קשורות לשתייה.
ואני אומר שצריך לטפל בהכל, ולא להתמקד כל פעם בבעיה אחרת..ואז האחרות עולות.
שבימים העיקריים שבהם יש שתייה (סופי שבוע), יתמקדו בשיכורים ויתנו קנסות מוגדלים (אפילו - החרמת רכבים).
בימים אחרים, ימשיכו להתמקד בזה...אבל יגדילו קנסות בתחום אחר.
אם זה הימים "העמוסים" בד"כ תחילת שבוע וסוף שבוע (ראשון, חמישי) - אז שיגדילו קנסות על נסיעה לא חוקית; מהירות, נסיעה בנתיבים לא חוקיים...וכו' וכו' וכו'...
אבל הרעיון הוא שהמשטרה לא תקח כל חודש תחום אחר ובו תתמקד, כמו שהיום זה "יום הבטיחות" ומדברים על "לא לשלוח SMSים". אז כל השאר בסדר?
צריך שתמיד יהיה אסור לשלוח SMSים, ולא רק היום.
ושתמיד יהיה אסור לשתות, ולא רק בסופי שבוע.
ואת כל הטייסים להוריד מהכביש, ואת כל אלה שנוסעים בשלילה - בכלל למצוא להם עונש שידאג שלא יחזרו ויעשו את זה. כי אחרי שמשחררים אותם, הם חוזרים לנסוע בלי רישיון, זה לא ממש מרתיע אותם.
אבל להתמקד בהכל! לא לדבר רק על שכרות או רק על SMSים או רק על.....מה שלא יהיה.
_____________________________________
|