22-07-2012, 14:58
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
|
|
אף סיבה ממה שציינת היא לא סיבה מספקת בשביל לפחד לטוס בדגם מסויים
זה שיוצרו רק 55 מטוסים מהדגם הנ"ל לא מעיד כלום על הרקורד הבטיחותי שלו, אלא רק על זה שחברות תעופה מעדיפות (יותר נכון העדיפו) מטוסים מדגמים אחרים (ושוב, לא בהכרח מטעמים בטיחותיים אלא תפעוליים).
מתוך 22 תקריות שמטוסי 757 היו מעורבים בהם (מתוכן 8 קטלניות) 757-300 היה מעורב רק באחת (תקרית הירי על מטוס של ארקיע בקניה).
ישנם דגמים שיוצרו מהם פחות מ 55 מטוסים (לדוגמא, יוצרו רק 37 מטוסי 767-400ER). לא בגלל שלא מדובר במטוס לא בטוח, אלא פשוט בגלל שהוא לא תחרותי ויעיל מספיק בנישה שלו עבור חברות התעופה (לא משהו שצריך להטריד נוסע).
בנוגע למימדים, גם זה משהו שלא צריך להטריד נוסע. בכל הדגמים של ה 767 (חוץ מה 200) אורך הגוף ארוך יותר ממוטת הכנף. זה המצב גם ב 737-800 ו- 737-900.
גם ב 757-200 הגוף ארוך ממוטת הכנף.
הייתי ממשיך אבל זה מיותר..
בקיצור, טוס בראש שקט.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
|