
24-06-2026, 07:13
|
|
|
|
חבר מתאריך: 14.08.11
הודעות: 7,319
|
|
|
לא מספיק לבטל חודש הגאווה, צריך שבמקום זה יהיה חודש הרחמים, חודש אלול
דוד זיני ביטל חודש הגאווה בשב"כ. ממש לא מספיק.
צריך שבמקום זה יהיה חודש הרחמים, חודש אלול שבו כל יום תוקעים בשופר ובסוף החודש כל יום משקימים לסליחות, ולפי עדות המזרח אומרים כל יום סליחות, זה חודש הרחמים.
אנחנו מדינה יהודית ולא מדינת הומואים. אחרת, #באיזו_זכות מגיע הומו אוכל חזיר ממדינה אירופאית ועוד מקבל סל קליטה, ואילו הטוענים שהיו פה ב48 אינם מורשים כלל.
_____________________________________
לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר (ישעיהו סב א)
חצי האי ערב - לערבים, ארץ ישראל - לעם ישראל.
מכה של המוסלמים, ירושלים של היהודים.
https://sites.google.com/site/hamedinai/
|