
11-08-2005, 14:23
|
|
|
|
חבר מתאריך: 20.12.01
הודעות: 20,962
|
|
|
אבל אפשר לקרוא הודעות!!
אם היית אשכרה קורא אתה ההודעה שלי!!!
לפני שהיית רץ להגיב ולנסות "לתקן"!!!
היית רואה שכבר הזכרתי את העניין!!!
שהרי כבר כתבתי שישנו תנודות קווטיות!!!
שניתן לפרש כקיומים של חלקיקים!!!
קודם כל, אתה טועה, אם לא היו חלקיקים, אולי ניתן לומר שהייתי יודע את מהירותו
של חלקיק(ם), אבל לא הייתי יודע את מיקומו - שכן לא ניתן לדבר על מיקום לגבי
משהו שאינו קיים...
מה שכן, יש אנלוגיה לערכו של שדה וקצב השינוי שלו - ואלו הם שני הערכים שהיו
קבועים(0), אך שא"א לדעת בדיוק אינסופי לפי מכניקת הקוונטים.
לכן ישנן תנודות שדה קוונטיות שניתן לפרש כהווצרות של זוג חלקיק-אנטי-חלקיק
והתאיינות לאחר זמן קצר.
|