
29-10-2004, 18:18
|
 |
מנהל פורום מערכות הפעלה - הרובע המייקרוסופטי.
|
|
חבר מתאריך: 07.10.04
הודעות: 13,777
|
|
|
זה לא זה
בכ"א מבחינתי, אני הגעתי כשהיו 2 האשכולות, ובגלל שהיא פרסמה אחרי האשכול שלה היה למעלה... אז כתבתי תגובה רק במקום אחד 
_____________________________________
|