לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום תפעול מכשירים: כל שאלות לגבי תפעול אתם יכולים לשאול פה, תהנו. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים > תפעול מכשירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-12-2005, 20:38
  יעקב בוניה יעקב בוניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.05
הודעות: 150
בעיה עם חברה סלולר כלשהי.

שלום לכולם.
רכשתי מכשיר מאחת חברות הסלולר, מדובר במכשיר דור 3.
לאחר חודש של שימוש במכשיר נתגלו לי כמה בעיות במכשיר והחלטתי לפנות לחברה.
הם הציעו לקחת את המכשיר למעבדה, ולאחר שעה של בדיקה הודיעו כי הכל תקין.
לאחר שבוע בערך, חזרתי שוב פעם לחברה עם אותן טענות ושוב פעם(בפעם השניה..) נשלח המכשיר לבדיקת המעבדה. לאחר שעה של בדיקה נאמר כי לא היה כלום והכל תקין ונובע כעומס מהמכשיר(מה שלא ייתכן מכיון שהמכשיר היה עם יותר מ 75% שטח פנוי!!).
לאחר זמן מה, כמובן שהבעיות חזרו וחזרתי לחברה, בחברה המליצו לעשות "צריבה" למכשיר אשר היא תסדר את הבעיה הקיימת. בלת-ברירה הסכמתי בתקווה שהמכשיר לפחות יסודר בצורה הטובה ביותר ולא יהיו יותר בעיות. אך כמובן ששוב פעם נתקלתי בבעיות הרגילות.( ולפי מה שהבנתי מדובר במכשיר שסובל מבעיות כאלה לא רק אצלי, כנראה בעיות נפוצות בכל המכשירים מאותו הדגם).
לאחר הצריבה החלטתי לבוא שוב פעם לחברה! ברגע זה נציגת השירות החליטה למסור לי מכשיר חדש(מאותו דגם) באומרה שהותקנה במכשיר זה הגרסה החדשה(וכמובן שבבדיקות מעבדה הקודמות עידכנו לי לגרסה החדשה).
כיום, 3 שבועות לערך לאחר קבלת המכשיר אני נתקל שוב באותן הבעיות.
אני כבר לא יודע מה לעשות, מהמכשיר הזה כבר נמאס!
החברה ע"פ ההסכמים שחותמים אמורה וצריכה לספק מכשירים אמינים! במיוחד שמדובר במכשיר חדש דור 3.

עכשיו..
מה אני יכול עוד לעשות??
אני שוקל ברצינות לבטל את החוזה שלי איתם! אך איך אני יכול לעשות זאת?
או לחלופין שיחליפו לי מכשיר! אני לא מוכן לכך שאני משלם כסף על מכשיר שאני לא מרוצה ממנו.

אנא תנו את דעתכם בנושא.
תודה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 30-12-2005, 18:06
  gabi33 gabi33 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.05.04
הודעות: 38
עוד מאוכזב
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי יעקב בוניה שמתחילה ב "בעיה עם חברה סלולר כלשהי."

גם אני רכשתי את LG כבר בשבוע השני התחילו התקלות.
ניתקע או ניכבה לבד.
לאחר כשבועיים ביקשתי שיחליפו לי דגם אחר . והם סירבו, בטענה שיתקנו את הטלפון ויהיה בסדר.
בקיצור לאחר כחודשיים עם בעיות שלא ניפתרו החליפו לי לחדש מאותו דגם ושוב התקלות חזרו.
והם עומדים על שלהם שלא להחליף לי לדגם אחר.
אני החלטתי לשלוח פקס חריף לפניות הציבור של אורנג'.
ואם גם זה לא יעזור אני מתכוון להגיש נגדם תביעה בתביעות קטנות בבקשה לבטל את החוזה.
אם כל אחד שיש לא בעיה כזו שהיא באמת בעיה גורפת בפלאפון הנ"ל,היה מגיש תביעה אז
בטוח שהם ידברו ויתנהגו אחרת.
גם אני שלמתי במטב כספי עבור פלאפון תקין ולא כזה שכולו תקלה אחת גדולה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:22

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר