30-12-2005, 14:48
|
|
|
חבר מתאריך: 07.07.05
הודעות: 4,024
|
|
תשובות
1. כאשר האיש הראשון נוחת על הנדנדה הוא לא ממשיך לקפוץ עוד, הוא לא כדור
בתגובה לנחיתה שלו, הנדנדה משנה כיוון ומקפיצה את האיש השני, הוא נוחת, ואז האיש הראשון קופץ וכ'ו..
2. כשהאיש נופל כלפי מטה אתה מוסיף למהירות שלו את הגרביטציה, כי היא בעצם מושכת אותו למטה.
אתה צריך לבצע בדיקה האם האיש נגע בנדנדה (או על ידי היטטסט או על ידי בדיקת הy שלו). כשהתנאי מתקיים אתה נותן לו y שישאר על הנדנדה (ולא "ייכנס לתוכה"), ואז האיש השני מוקפץ למעלה. כאשר הוא חוזר, אתה הופך את המהירות שלו למספר הנגדי ומכפיל במשתנה החיכוך - זאת תהיה המהירות של האיש הראשון, שעכשיו הוא קופץ למעלה.
וזה חוזר על עצמו ככה..
|