לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-01-2006, 15:15
צלמית המשתמש של noam906
  noam906 noam906 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.09.05
הודעות: 5,321
שלח הודעה דרך MSN אל noam906
בקשר למשחק בעל שימוש במצלמת אינטרנט.

כשהתחלתי ללמוד איך להשתמש ברכיב מצלמת האינטרנט בתוך פלאש, חשבתי על הכנת משחקים המשלבים את המצלמת האינטרנט.

אתמול ראיתי כי אתר 'טיפו' הוציא 3 משחקים שהמשותף להם הוא השימוש במצלמה.

(קישור לעמוד: http://gamez.tipo.co.il/Gamez/camplay_main.asp)

אני אשמח לדעת מהו אופן השימוש במצלמה על מנת לזהות תגובה? כלומר, מהי דרך הפעולה?

האם הם מחפשים את ההבדלים בין התמונה הנוכחית במצלמה לתמונה הקודמת שהתקבלה וכך מזהים את השינויים והתזוזות?
ואיך הם מוציאים מתוך המצלמה את כל הפיקסלים שהשתנו, וכך בודקים אם יש מגע בין הדמות לאובייקט שנוצר בפלאש?

אם מישהו הכין משחק כזה אני אשמח אם הוא יסביר טיפה על אופן הפעולה, לתת קישור (כמובן ) וזהו.

תודה וסליחה על המגילה
_____________________________________
בברכה, נעם בריקמן
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 19-01-2006, 17:29
  galt galt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.06.05
הודעות: 42
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי noam906 שמתחילה ב "בקשר למשחק בעל שימוש במצלמת אינטרנט."

קודם כל, כדי לתפעל את המצלמה אתה חייב אובייקט מסוג AS controlled video (לחץ על הכפתור שבכותרת הספריה, מתחת לאיקס, ואז תבחר ב-new video. אז תבחר בas controlled והוא יתמקם על הבמה ).
אז כדי לגרום לוידאו לקבל את הוידאו שנקלט במצלמה, צריך לשים את הקוד:


קוד:
var myCamera = Camera.get(); output.attachVideo(myCamera);



השורה הראשונה מקבלת את מה שהמצלמה קולטת, והשורה השניה מצרפת את הקלט לוידאו שהכנו מראש.
כדי לזהות תנועה משתמשים בפונקציה onActivity, לדוגמה:


קוד:
myCamera.setMotionLevel(10, 200); myCamera.onActivity = function(detectMovement) { if (detectMovement == false) { trace("Are your alive?") } else { trace("Hey!") } };



השורה הראשונה לא הכרחית, היא סתם דרך לשנות את רמת הרגישות של המצלמה.
כדי ליצור משחקים כמו "לפוצץ יצורים עם האצבע" או "להתחמק מפצצות עם האף" תאלץ לעבוד קצת יותר קשה תאלץ להשוות את התמונה הנוכחית לתמונה מלפני שניה. לצערי, אני לא יודע לעשות את זה. קרא קצת חומר בנושא.
בהצלחה
_____________________________________
Best regards, Gal


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:20

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר