19-01-2006, 17:29
|
|
|
חבר מתאריך: 08.06.05
הודעות: 42
|
|
קודם כל, כדי לתפעל את המצלמה אתה חייב אובייקט מסוג AS controlled video (לחץ על הכפתור שבכותרת הספריה, מתחת לאיקס, ואז תבחר ב-new video. אז תבחר בas controlled והוא יתמקם על הבמה ).
אז כדי לגרום לוידאו לקבל את הוידאו שנקלט במצלמה, צריך לשים את הקוד:
קוד:
var myCamera = Camera.get();
output.attachVideo(myCamera);
השורה הראשונה מקבלת את מה שהמצלמה קולטת, והשורה השניה מצרפת את הקלט לוידאו שהכנו מראש.
כדי לזהות תנועה משתמשים בפונקציה onActivity, לדוגמה:
קוד:
myCamera.setMotionLevel(10, 200);
myCamera.onActivity = function(detectMovement) {
if (detectMovement == false) {
trace("Are your alive?")
} else {
trace("Hey!")
}
};
השורה הראשונה לא הכרחית, היא סתם דרך לשנות את רמת הרגישות של המצלמה.
כדי ליצור משחקים כמו "לפוצץ יצורים עם האצבע" או "להתחמק מפצצות עם האף" תאלץ לעבוד קצת יותר קשה תאלץ להשוות את התמונה הנוכחית לתמונה מלפני שניה. לצערי, אני לא יודע לעשות את זה. קרא קצת חומר בנושא.
בהצלחה
|