והלשלשת לא כזאת נוראה כמו שמתארים.. כמו תוכי רגיל ,רק שבמקום שזה יצא מתחת לתוכי,זה יוצא 2 ס"מ אחריו. חח מצטערת על התיאור,אבל ככה זה. אבל זה שווה את זה,תוכי חמוד שבא לאכול אותו.