
10-02-2006, 18:05
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 01.04.02
הודעות: 11,212
|
|
|
לא ממש...
לפעמים (ואני בא מהתחום אז אני יודע) גרפיקאי כל כך עסוק בליצור מוצר גרפי
שהוא עלול לפספס משהו שונה לגמרי שהלוגו משדר, תמים עד כמה שיהיה
וכשדבר כזה קורה - עבודתו יורדת לטמיון, כי ברגע שאדם אחד יסב את תשומת ליבם של אחרים
הלוגו התקלקל לעד, שכן תמיד הצופים בו יראו מסר שונה לגמרי מהמכוון.
אחד הפאשלות הכי זכורות לאחרונה של לוגו תמים שהפך לקטסטרופה,
זה הלוגו הזה למרפאת ילדים בארה"ב, ומכאן המוסר השכל, סוף מעשה מחשבה תחילה:
 
_____________________________________
פרש הוא חרא של אתר והבעלים שלו הם חרא של אנשים
מגיע לכם יותר מזה.
נערך לאחרונה ע"י DolphinBoy בתאריך 10-02-2006 בשעה 18:10.
|