
03-03-2006, 12:48
|
|
מנהל
|
|
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 15,910
|
|
|
חוויית שרות - מסך AOC
הקדמה קצרה:
המחשב שלי נקנה לפני שנה וחצי ב-LOGICPC, ר"ג, עם מסך CRT של 17 אינץ' דגם FT720 של חברת AOC. המסך הגיע עם אחריות ל-3 שנים בבית הלקוח - אחריות סטנדרטית למסכי CRT בימינו.
סיפור המעשה:
ביום ראשון השבוע כיביתי והדלקתי את צג המחשב שלי. לאחר ההדלקה מחדש - המסך לא נדלק והשמיע רעשים - מעין דפיקות קצובות. התקשרתי ל-LOGICPC והם הפנו אותי לחברת SERVPRO לטיפול במסך. חברת SERVPRO מפעילה מוקד טלפוני בשעות 9:00-18:00 ולכן לא ניתן היה לתפוס אותם ביום א' אלא רק למחרת.
ביום ב' פניתי ל-SERVPRO, כדי לממש את האחריות יש לשלוח אליהם את קבלת הקנייה, ולמלא טופס שהם שולחים אליך למייל. כיוון שלא יכולתי לקרוא את הטופס בבית (אין מסך...) מילאתי אותו לאחר יום ושלחתי אותו בחזרה ביום שלישי.
בטופס מצויין שהחברה מספקת מסך חלופי ואינה מתקנת את המסך המקורי, אם ברצונך בתיקון של המסך המקורי ייתכן ותאלץ להמתין יותר זמן לטיפול כי יש לאסוף את המסך, למסור למעבדה ולהמתין לטיפול בו, כדי לקצר את הטיפול, כיוון שאני זקוק למסך, העדפתי לבקש מסך חלופי.
לאחר שיחה עם נציגת שירות ביום ג', התברר שהחברה מספקת את המסכים תוך שני ימי עבודה, ולכן ביום ה' הוא אמור להגיע, הסברתי שיש צורך במסך בדחיפות ונמסר לי שישתדלו להביא אותו כבר למחרת (יום ד') אבל ייתכן והוא יגיע רק ביום ה'.
ביום ד' לא הגיע המסך ולאחר שביום ה' בבוקר חברת המשלוחים לא יצרה איתי קשר, התקשרתי שוב למוקד התמיכה של SERVPRO. שם נודע לי שכיוון שהמסך אינו במלאי הוא לא יגיע היום, ואולי יימסר ביום א'. ככל הנראה הם לא ראו צורך ליידע אותי בנושא.
רק לאחר כמה שיחות טלפון ובקשתי לדבר עם המנהל האחראי התקשרו אלי חזרה ולהודיע שהמסך יגיע למחרת.
סוף הסיפור - היום (יום ו') הגיע המסך החלופי, נכון לבינתיים הוא עובד.
אני לא בטוח מי האשם בסיפור הזה, אבל אשמח לשמוע חוות דעת על השירות שניתן למסכים אצל גולשים אחרים בפורום.
_____________________________________
הראל
|