בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי isoman שמתחילה ב "שאלה לגבי ו8 סוללות ניטענות בטור - מכונית על שלט"
ושאלת האמפרים לא הכי רלוונטית, יען כי זרם בד"כ רק מגבילים, לא דוחפים. אתה רק מספק את המתח לטענינה. וכן, אתה יכול לערבב סוללות עם זמני טעינה שונים, זה יהרוס קצת את הסוללות, וגם לא יהיה הכי מנוצל, אבל עדיין יעבוד.
נגיד ויווצר מצב של קצר. במצב רגיל המקסימום אמפר הוא 0.65.
בשדרוג, המקסימום אמפר הוא 2.7
האם במצב של קצר, במקרה עצירה עצירת הגלגלית
לא תיהיה נפילת זרם גבוהה על הלוח הראשי של המכונית? (מוח של המכונית)