28-07-2006, 23:03
|
|
מנהל פורום פלאש
|
|
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
|
|
חפש ב Flash Help על משתנים וקורדינטות (X ו Y של המוביקליפ הנגרר)
ולבסוף אם אתה רוצה שיהיה FIX תלמד על hitTest ,לולאות FOR ומערכים (החלק הראשון במערך הראשון ייסמל את X , השני את Y והשלישי את שם המוביקליפ)
כפי שאמרתי בהודעה הקודמת תמצא את ה X וה Y של המוביקליפים אשר נוגעים בפרצוף ושמור את הקורדינטות שלהם במשתנים.
תן לכל המוביקליפים שם ואחריו מספר בסדר עולה, נתחיל מ 0, objectsamount מסמל את כמות האובייקטים.
נגיד והשם הוא obj , אז ככה תראה השמירה:
קוד:
pos = new Array([], [])
for (i = 0; i < objectsamount + 1; i++) {
if (_root["obj" + i].hitTest(_root.face)) {
pos[0][i] = _root["obj" + i]._x
pos[1][i] = _root["obj" + i]._y
}
}
objleft = pos[0].length
וככה הטעינה:
קוד:
for (i = 0; i < objleft + 1; i++) {
_root["obj" + pos[2][i]]._x = pos[0][i]
_root["obj" + pos[2][i]]._y = pos[1][i]
}
עכשיו זה לא אומר לך משהו אבל אם תתקל בבעיה לאחר שתלמד את הדברים שציינתי (במידה ואתה מעוניין להתקדם בפלאש..), תוכל להציץ פה והדברים יתחילו להתבהר
|