
25-08-2006, 19:31
|
 |
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
|
|
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
|
|
|
דרכי התקשרות- חיל מודיעין
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי talaus שמתחילה ב "באותו נושא, עשיתי כבר ירפ"א א' ועוד לא קיבלתי שום דבר שנוגע למודיעין"
מענה קולי - 03-6092550 או *2622 מכל טלפון בזק
המענה הקולי הממוחשב של יחידת האיתור פועל 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע.
המועמדים לחיל מקבלים קוד אישי ובאמצעותו הם יכולים לשמוע לאילו מסלולים הם מועמדים ומהו סטטוס המועמדות שלהם בכל מסלול. אם התקבלתם לקורס מסויים, תוכלו לשמוע מהו תאריך הגיוס אליו הנכם מיועדים ואם הקורס הינו טרום-צבאי, תוכלו לשמוע גם את מועד פתיחת הקורס ולאשר את הגעתכם לקורס.
מלבד סטטוס המועמדות, יכולים המועמדים לשירות בחיל לשמוע לאילו אירועים (כנסים, ראיונות, מבחנים, תחקירים וכדומה) הם מוזמנים, לאשר הגעתם לאותם אירועים או לשנות את מועד האירוע באמצעות המערכת הממוחשבת.
ניתן לדבר עם נציגי היחידה בין הימים א'-ה' ובין השעות 8:00 ל- 20:00 - ללא קוד אישי
ועכשיו גם בימי שישי בין השעות 8:00 עד 12:00.
מועמדים לחיל יכולים לדבר עם נציג היחידה גם לא בין השעות הנקובות כאשר הם משתמשים בקוד האישי, מספר ימים לפני מבחן/ראיון או אירוע אחר, וכך גם מספר ימים לפני גיוסם לחיל או תחילת קורס הטר"צ.
פקס - 03-5692761 ודואר - ד.צ. 01090 צה"ל
ניתן לשלוח אלינו פקס או מכתב בכל פניה שהיא. חולית פניות הציבור תטפל בכל הפניות ותחזור אליכם בטלפון או בדואר.
חוליית פניות הציבור של יחידת האיתור אשר בראשה קצינת פניות הציבור, הוקמה על-מנת לשפר את איכות השירות הניתן למועמדים לחיל. נציגי החוליה מקבלים כל פניה בכתב (פקס או מכתב) - מבקשה לשינוי מועד ראיון ועד ערעור על הסרת מועמדות, ואחראים לכל שלבי הטיפול בה.
_____________________________________

|