
03-11-2006, 10:20
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.03.06
הודעות: 21
|
|
שמע, אני לא יודעת איך המיונים אצל הבנים. אני יודעת שאצלנו נבחנתי לכל האשכול של מבצעים ופיקוח, שכלל פקחית טיסה,פקמ"צית (אני...), עוזרת בקר, צפרית ועוד שני תפקידים שאני לא זוכרת ככ.
יכול להיות שזה שונה אצלכם.
דוגמאות לשאלות:
בהבנת הנקרא- יש לך קטע לקרוא ואז שואלים אותך שאלות עליו. החלק המכשיל הוא שהם משתמשים באותם נושאים, אבל הקטעים שונים וזה יכול להטעות.
זיכרון תצלומי- מראים לך מפה מצויירת, יש לך 2 או 3 דקות להסתכל עליה "ולשנן" אותה. אחכ מתחלף המסך, ואתה רואה את המפה כשהיא ריקה לגמרי. בצד יש לך תמונה קטנה מאחד הרכיבים שהרכיבו את המפה כמו בית או ילד ואתה צריך לסמן איפה זה נמצא במפה שראית קודם. החלק המכשיל הוא שהתמונה הקטנה לא תמיד נראית אותו הדבר כמו במפה (המפה היא ממבט על)...לדעתי זה החלק הכי קל וכיפי במבחן.
ראייה מרחבית- להשלים צורות, להשלים רצף של צורות וצבעים, זה בדיוק כמו בצו ראשון.
חלק נוסף, שזה החלק הכי קשה במיון כולו הוא קובייה תלת מימדית שבה לפי ההוראות צריך לקבוע כמה פעמים יפגשו כל מיני קווים מפינות נתונות ומתי (כלומר פי הסדר). הבעיה בחלק הזה, שכל תשובה לא נכונה מורידה נקודה בניגוד לשאר המבחן. יש גם אפשרות להתנסות לפני שמגיעים למבחן עצמו.
תפקוד בלחץ- אתה שם אוזניות והמבחן מתחיל לרוץ. מופיע לך על המסך שאלה כמו : כמה פעמים האות ה' מופיעה במשפט. אם התשובה _____ מ-5 הקש 1. א0 התשובה _____ מ5 הקש 2.
באוזניות אתה שומע את השאלה במלואה. כולל הקווים החסרים. אתה צריך להשלים אותם ולפתור את השאלה. בזמן הזה "צועקים" לך באוזן שטויות ומנסים לבלבל אותך. הקראת השאלות עוברת אוטומטית לאחר מס' שניות מוקצב לכל שאלה, לכן אם תתעכב במסך אחד לא תספיק להשלים את החסר בשאלה הבאה.
|