
26-11-2006, 13:01
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
|
|
|
אל תקח את זה באופן אשי, אבל
מה ההסבר בדברים שכתבת:
ציטוט:
צהל חייב לצאת משם רק אחרי שהאש תיפסק בכלל !!!
דקה לא קודם .
|
(ההדגשה במילה דקה היא שלי)
למה דקה אחרי הפסקת אש כן אפשר לצאת? האם הם לא מסוגלים לירות אחרי שצה"ל יצאו משם? איזה טעם יש לתת להם להתחזק ולאגור נשק. הרי זה תסריט ידוע מראש שהם באיזשהו שלב יתחילו לירות עלינו, ומעמדה יותר משופרת.
אז אם להיות דבילים, אז יותר טוב כבר עד הסוף שאז אפשר למשש את הדביליות...
אם היית אומר לא לצאת משם כלל, גם אם יעשו הפסקת אש לכמה ימים, חדשים או שנים, או-אז הייתי מבין, אבל לדקה?
לפי דעתי יש כן סיכוי לשלום, אם הם ייפרדו מהחמדנות שלהם שהם חומדים חלקים של ארץ היהודים, ארץ ישראל. היהודים לא לקחו אף שעל מארץ שלהם - ערב הסעודית, וההגיון אומר שגם הם לא צריכים לקחת אף שעל מאדמת היהודים. אבל כשזה יגיע, או-אז כבר לא תהיה שום מחלוקת בינינו שזה אכן השלום האמיתי.
עוד...
אתה כותב:
ציטוט:
|
אסור להחזיר לצהל את הכבוד האבוד ?
|
האם לדעתך כל הבעיה זה רק כבוד, או שיש באמת סכנה ממשית של חיזוק כוחות הרשע? אם הבעייה זה רק כבוד, אז זה אבוד, עבור כבוד לא נלחמים. אם הבעייה זה שהאויב יתחזק, או-אז זה בעייה אמיתית.
_____________________________________
יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)
נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 26-11-2006 בשעה 13:17.
|