12-08-2007, 11:57
|
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
|
|
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
|
|
מדובר כנראה בטעות קשה של הטייס השני, אשר נובעת בראש ובראשונה מתרגול לא מספיק.
כאשר מבצעים נחיתת מבנה, על המטוס האחורי לגעת ראשון במסלול וכך הוא מאט לפני המוביל ולא יכול להתנגש בו מאחור כשזה מאט.
כאן המוביל האט, ונגע ראשון במסלול, כשהטייס השני עדיין מהיר וגבוה באוויר.
חוסר התיקון של הטייס השני נבע כנראה משדה הראיה הלקוי בגזרה הקדמית של רוב מטוסי הקרב הבוכנתיים. במטוסים כאלה הטסים במבנה צמוד נהוג להגיע לנחיתה במבנה מדורג, המאפשר שמירה על קשר עין. במבנה עורפי, כפי שנעשה כאן, קיימת סכנה של אובדן קשר עין בגלל שדה הראיה המוגבל, וזו סיבה נוספת מדוע המטוס האחורי צריך לנחות ראשון.
כך עושים זאת המקצוענים ("פטרויה אגייה" הספרדים)
|