יש לך כרטיס עם 128 אז נראה לי שזה בסדר. בכל אופן, אני ממליץ לך לעשות איזה טרייד אין ולהתקדם ל 9800 פרו או ל 9600 XT (שד"א, גם הוא לא כזה תותח כמו פעם)...