לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-11-2007, 19:11
צלמית המשתמש של pyro__man
  pyro__man pyro__man אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.07.04
הודעות: 2,700
שלח הודעה דרך ICQ אל pyro__man שלח הודעה דרך MSN אל pyro__man
מחנה 80, איך חוזרים משם?

אני יודע שזה לא פורום תחבורה ציבורית (לא שיש כזה) אבל זה הפורום שנראה לי הכי לנכון לשאול את השאלה..
זה דיי דחוף..
ידידה שלי נמצאת במחנה 80 מחר היא חוזרת לבית פעם ראשונה שלה שם (היא התגייסה ביום שני) והיא לא ממש יודעת איך חוזרים היא בקשה ממני שאני אברר לה קווים של אוטובוסים.. המטרה להגיע לתל-אביב, כי אני לא מאמין שיש ישירים לאשדוד אבל אם יש לאשדוד יותר טוב..
אני אמרתי לה שאני מאמין שמישהו ידריך אותם לפני שהם יוצאים אבל בכל זאת היא לחוצה ממש.. אני חיפשתי בגוגל מצאתי קו 65 ולא רשום שלי מי, מה ומתי.. אז החלטתי לשאול כאן..

תודה מראש לעוזרים..
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:45

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2026 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר